Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 23377 besök totalt |
Jag har ljud i min och då spelar jag upp den på en gammal "Saba" DVD-spelare av tidig modell. Måste vara något fel hos dig. Har du provat att spela den i datorn? Ljudet är inte dåligt!! Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Nu har jag sett på DVD:n, den var verkligen bra.
![]() ![]() Men en höjdare var bonus spåret, där man fick åka med H-J Stuck i M3 GTR under kvalificeringsvarv den 11 juni, med mycket trafik och en gulflagg fick han tiden 8,43,20. ![]() Vart verkligen överraskad när han med fullt på högsta växeln närmade sig bron i Tiergarten, och det vrålar till på högersida och en Opel Astra far förbi. När Astran kommer ner i botten i svackan efter bron, bildas det en eldkvast under bilen när underreden tar i backen, verkligen häftigt. ![]() Den svenska SAAB:en finns med i en kavalkad av händelser under dom 24 timmarna, det är när deras motor inte vill vara med längre utan racet slutar i ett rökmoln. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Opel Astra är en tuff bil ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 23377 besök totalt |