Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 >> 70304 besök totalt |
Re:
Snabb, bah ![]() ![]() ...jag vill också ha fler hästkrafter i min bil /A _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
Ja då har man gjort premiär på emmaboda ock superstage
körde 3 vändor på tid med porsche club sverige 1 på 1,24,79 2 på 1,24,49 3 på 1,22,69 med lite mer körning så känns det som att det går att sätta en tid under 1,20 få se om det kommer lite bilder _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Re:
Anders Imponerande körning ![]() Det kanske även kan komma en video eller två??? ![]() Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
Liten filmsnutt från PCS i Nurburgring
med en små skavankig GT3a http://www.youtube.com/watch?v=fi-tZ _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Re:
Säkert bra, men när jag var hos Tony härom veckan så tyckte jag att det såg ut som att du körde med aningen lågt lufttryck.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Re:
Ja dom är värdelösa så fort man har kört en dag på dem, för då krymper dom å släpper ut luft så jag har pyspunka på alla hjul men det är ju inte så illa om man tittar på bilen i sin helhet :-) _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Re:
Hur du än vänder o vrider på det hela så är det, som omväxling, ändå jag som är värst denna gången.. ![]() Men visst..mina däck ser helt klart bättre ut än dina. På den punkten ger jag mig.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Re:
ja så här ser min ut idag ![]() lite här å lite där ![]() vad är det man säger en olycka kommer aldrig ensam :-) _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Hej Anders!
Jag hörde att både din och Peters bil fick lämna Mala. Tråkigt.. och kanske ännu mer tråkigt för Tony att det skall strula så. Hur som helst så hoppas jag att din kärra blir lika fin som den var innan. Min skall upp i riktbänk på måndag, så än finns det hopp.. ![]() Visst fn.. God jul på dig din tomte! ![]() ![]() Vi syns o hörs under 2011. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Synd att jag inte fick en chans att köra samtidigt och se din framfart live, för det går riktigt fort ![]() _________________ ![]() |
||||
_________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 >> 70304 besök totalt |