Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 12, 13, 14 >> 31058 besök totalt |
stäng av alla mjukvarubrandväggar, prova att köra moem rakt in i datorn utan router och se om det funkar du, alltså försök komma fram till VAD som orsakar detta.
Inte helt ovanligt att en router sparkar igång efter att man gjort den strömlös. Absolut värt att prova. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Jag kan inte kolla om den är igång nu men jag hoppas det och den var definitvt igång i går kväll.
Våler är en del av STCC så jag förstår inte varför det inte funkar. Det skulle vara om det ligger en våler på servern som kommer från annat håll? Lovar att kolla när jag kommer hem och återkomma. För er som vill se vad för bilar roch banor som ingår kan ni flukta här: http://game.stcc.se/carsandtracks.ht Edit: spelet är uppe ovh det gåt att joina. filtrera och skriv in newsrace samt joina med lösenordet sprint _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
kommer inte in i heller, jobbar på det, kan jag inte lösa det tar vi nästa bana i listan.
Våler ÄR en del av STCC men varför det inte funkar vet jag inte just nu som sagt 21.00 så så kommer NÅGON bana att vara igång sorry för strulet men Kavic provade förut idag och då funkade det utmärkt för honom _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
har nu startat om och tagit nästa bana i listan.
Skulle det kunna vara bilarna? Hmm jag kollar över det omgående men då måste servern startas om igen tyvärr. EDIT: en avvikande biltyp var faktikst ibockad, tog bort den och startade ursprunglig bana. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Hej.
Tänk på att det kom en uppdatering på Steam igår så kör igång tidigt och se om ni kommer in I gårdagens race i den andra ligan så var det struligt som tusan, och de var tvugna att starta om servern för att det skulle funka. _________________ Anders Karlsson |
||
Bra input!
![]() Servern är iallafall uppdaterad det såg jag någon sköta igår Så det är kanske läge att uppdatera våra klienter så att allt lirar. Så vi får vara beredda på lite strul ikväll _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Har nu uppdaterat min egen klient och joinat newsrace, allt gick smärtfritt, dock upplevde jag något mindre lagg trots att jag var ensam.
Det verkar vara en tuff tight bana med skarpa kurvor.. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Jag är på ... Det brukar inte vara så många bara tyvärr.
Sen tycker jag att om man blåser av i första böjen så behöver man inte hoppa ur. Det har varit en tendens i dom race som jag varit med i tidigare. man brukar komma bra till bara man maler på .. _________________ Anders Karlsson |
||
Re:
Precis. Vi är 3 kompisar der körer i kväll. _________________ Leon Jensen (dansk) Helsingborg |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 12, 13, 14 >> 31058 besök totalt |