Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 >> 53 besök senaste veckan (42810 totalt) |
Re:
brukar ta 2-3 arbetsdagar....... så nej |
||||||
--------------------------------------------------------------------------------
Hej! Anmäler mig härmed till rejsaträffen 2008-08-23 (Lördag) olle olsson MX5 (Miata) Nybörjare!!!!! NR 173 Bilen är en vanlig gatbil. Får man köra ändå och vad för papper behövs? _________________ Olle Olsson |
||||||
Re:
ja det är för vanliga bilar och du behöver inga speciella papper med dig. så anmälan är ok... |
||||||
Skit också.
Jag har nu insett att det INTE blir något för min del. Måste byta bromsklossar bak men kan inte skruva av hjulen. FAN FAN och FAN. Har haft ont i lederna sedan i helgen och det blir bara värre. Känns som höger arm ska lossna ifrån axeln när jag sträcker mig efter bilbältet. Knäna värker som sjutton hela tiden och trappor har blivit ett stort problem, har fått ringa arbetsgivaren och be om hjälp med tyngre ronder under onsdag och torsdag, sjukskrivning hjälper inte så jag kan lika gärna jobba lite lätt. Eventuellt åker jag ner till Sturup i egenskap av åskådare, känner att jag inte är banlämplig just nu. Skit, jag som har sett fram emot denna banträff ända sedan jag fick nys om den. _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||||
Eftersom Turbon fortsätter strula nu med major elfel, min mappares bredbandslambda gått sönder så blir det ingeting för mig heller
![]() I normala fall kunde jag ta någon annan av Porsche 944orna men ingen är fit nog för banåka tyvärr... Jag kommer dra ner Sweanders SLC kärra så jag kommer vara på plats ändå men utan egen bil att köra... Eftersom jag förbetalat kan någon få köpa min plats för en rimlig slant!!!! |
||||||
Re:
http://www.miatasportclub.se/ Du är inte ensam. ![]() _________________ Peter Ennerfelt |
||||||
Re:
japp det funkar.... |
||||||
Som det ser ut idag kan jag inte komma till Sturup i helgen.
Däcken jag skulle få köpa hade rejäla bromsplattor, och är inte säkert jag kan komma ner överhuvudtaget pga att folk är föräldralediga samt sjuka på jobbet. ![]() Så om det är någon som vill åka och inte har betalat ännu, så finns min plats över. Nr 102, Magnus Nyholm Hör av er till mig på 070-7300683. Mvh Magnus _________________ Magnus Nyholm #30 TRK Racing, MSLS S7R Super Seven |
||||||
Är det ok att byta grupp.
Trodde jag skulle fått ihop bilen tidigare så jag kunde kört lite. Men givetvis har jag inte fått ihop bilen förräns idag. Så en önskan om att byta från Hardcore till mellan finns. #34 Carl Wrangel _________________ Carl Wrangel MK Indy Familjekombi Mondeo Golf 1,6 FSI |
||||||
Re:
vid 8tiden är lagom....... Om man vill hinna ut på första passet.... |
||||||
Re:
och på fredagen? ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
5-tiden på eftermiddagen..... |
||||||
Då var man betald. En styck Pontiac Firebird 1988 till blåbärsgruppen samt licens.
Smurfat dåligt på rejsa, men får träffa folket först å skapa en tråd och göra mig mer känd på forumet efter träffen ![]() _________________ R0nny St@vervik Firebird -88. ![]() |
||||||
Re:
eventuellt ja..... fast det är bara lördagen som klassindelad..... |
||||||
Re:
Mjo, tänkte försöka hinna ner till fredagens körning. Kanske kan kolla hur det ser ut för mig då? Så kanske man kan klassa om direkt då så slipper man när huvud arret är igång? _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Re:
Plats 112 är som sagt ledig. När tänker du göra återbetalningar? _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 >> 53 besök senaste veckan (42810 totalt) |