Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 5 besök senaste veckan (196562 totalt) |
Hej,
Kul att ni tycker om bygget ![]() Kärleken och ett litet barn kom emellan. Jag har faktiskt inte rört bilen på 1,5år men jag är fortfarande fast besluten om att den ska bli klar. I år har jag bara köpt en Torrboll till bilen ![]() En stor anledning till att jag slutade att pyssla med bilen är också att jag kände att jag tappade lite hobby känslan. Den känner jag är påväg tillbaka. Tyvärr har det inte funnits så mycket pengar över för att köpa något roligt att köra bana med under tiden, men visst skulle det vara roligt. Mvh David _________________ David Greiff Kallentoft |
|
Det är bra att det tar lite tid, då kan vi andra hinna få våra bilar snabba nog för att fightas
![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
Hej,
Säljer projektet. Pris + bilder kolla länken. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Mvh David _________________ David Greiff Kallentoft |
Hej,
Är tvungen att sälja detta projekt pga Corona. Är du eller någon ni känner intresserad så får ni gärna höra av er så kan vi diskutera över telefonen eller på plats. Jag kan tänka mig att gå ner till 145.000kr vid snabb affär innan maj slut för Alternativ 1. Ring mig gärna vid frågor och funderingar. Mvh David Kallentoft 076-0271887 _________________ David Greiff Kallentoft |
Håller med Magnus!
Har faktiskt ett annat litet projekt som jag byggt lite på under 2år. Hoppas kunna få svänga lite med denna iallafall en vacker dag. En på riktigt rostfri E30 + N54B30 Mvh David ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ David Greiff Kallentoft |
Hej,
99.000kr för allt i alternativ 1. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php david.kallentoft@gmail.com Mvh David _________________ David Greiff Kallentoft |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 5 besök senaste veckan (196562 totalt) |