Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 145, 146, 147, 148 >> 20 besök idag (301596 totalt) |
supertrist men i ärlighetens namn så minskade min ångest över att jag själv inte kan idag något ![]() /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||
Inte jag! Har skaffat mig bil-rangeringsgöra efter jobbet men sen så, ca 18-19!
![]() (Reg.besiktning + inflytt garage) |
||||
6-8 pers! Tror David redan är på plats, testa att säg "Ventilspel" eller "flatspot" högt och se vem som reagerar ![]() Edit: Strax på väg in! ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Burp... är väl en bra sammanfattning av kvällen hittills.
Efterrättens storlek gjorde att magen blev lite kall ![]() |
||||
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
![]()
![]() Du missade när en sjöman kom in, ringde i klockan och bjöd hela (!) puben på laget runt ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Fina bilder! Och kul o ses i vanlig ordning!
De två sjömännen in action var i sanning en unik upplevelse... |
||||
Alltid kul att ses, snygg tischa du hade med ![]() ![]() Det ändå skoj att det än idag kommer in två udda sjömän på en bar, ringer i klockan, bjuder alla vitt och brett och sen berättar om sina uppfinningar de knåpat på. En svunnen tid jag inte längre trodde fanns ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Vad sägs om stt sätta en fast torsdag i månaden, typ den tredje torsdagen varje månad. Det blir kanske lättare att planera för alla, om man vet nar nasta träff blir. Ev med upphåll på sommaren när vi är upptagna på olika racerbanor.
Alla kommer inte varje ggn, men några varje ggn. Så blir det lite kontinuitet i det hela. Den första och sista torsdagen har nog många bokade redan, och den andre kan bli svår i februari (sportlov) och augusti (hinna hem från Ringen😜). Har ni förslag på andra Torsdagar så säg till. Annars så blir nästa den 20 februari. Och sen 20 mars 17 april 15 maj _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||
Jag kan alla 4 datum!
Oavsett fortsatt flytande schema eller ej - det är väl dags för en BeffanBurger snart? 20/2.. ? ![]() |
||||
borde funka för mig! /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||
Status ovan gäller fortfarande /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 145, 146, 147, 148 >> 20 besök idag (301596 totalt) |