Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 36 besök senaste veckan (60336 totalt) |
Re:
Sådär trevligt har man i baksätet på en kantig Maserati. 4-dörrars biturbo eller QP? _________________ Joakim L'/dig |
||||||
Re:
Rätt! ![]() Min var en 420 Biturbo från -86. Ganska risig med blårök, rost, repor och det mesta gick sönder på den. Men en spännande bruksbil ![]() Väl inrökt var den också, så efter ett tag bytte jag inredningen till en från en annan bil. Men nu har det gamla baksätet legat och luktar av sig i källaren i många år och fivk en ny karriär ![]() _________________ Rikard Lundberg |
||||||
Inspirerande, men som de flesta inredningsprogram, skoj att se andra lyckas så man slipper försöka själv...
![]() Dvs det är enklare att leva i sitt eget kaos när det finns vackert att titta på på skärmen. ![]() |
||||||
Re:
Tack ![]() ![]() _________________ Rikard Lundberg |
||||||
Försök se det positiva , är du inte ute så ofta så hinner du inte smutsa å stöka så mycket
![]() ![]() Jag som är ute varje kväll , lägger några timmar på att jobba med bilen. Men orkar sällan allt annat nödvändigt ont med att hålla rent å städa så som jag igentligen skulle vilja (en släpkärra ska i handlas igen, gav bort min förra för nått år sedan, och slänga in skräp i bilen för att dumpa på returpunkten är jobbigare än man tror) _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||||
Re:
Det är sant, jag slipper städa om jag inte stökar ner ![]() Jag har jobbat en del med Lotusen och försöker städa efter varje gång. Ganska skönt att ha verktyg och material i bra skåp och på loftet i garaget. Inte så svårt att hålla ordning än så länge. Jag har haft verktyg, bildelar, material mm i olika lådor i olika förråd i många år, så det var lite projekt varje gång det skulle meckas. Har väl fortfarande några saker i källaren och några i min systers källare och några i mina föräldrars hus, men det mesta har hittat till garaget nu. _________________ Rikard Lundberg |
||||||
Re:
Var köpte du plåtarna? _________________ Martin Roxström |
||||||
Re:
Här: https://www.vvsochbad.se/millarco-st _________________ Rikard Lundberg |
||||||
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 36 besök senaste veckan (60336 totalt) |