Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 305 besök senaste veckan (40656 totalt) |
Ja nu kanske jag får förklara mig lite
![]() Anledningen att den säljs i delar är tre -Fler potentiella köpare -Bättre betalt -Jag slipper se min bil bli dålig! Sista argumentet är viktigast för mig, faktiskt. Nog är det en annorlunda vändning med projektet men jag är byggsugen och vill ha något annat nu. Lite tråkigt att bara äga samma bil, visst har det sin charm men jag vill testa något annat och se om "gräset är grönare på andra sidan". Andra sidan vad? Vem vet... fwd/rwd, Opel/icke-Opel eller något helt annat? Det återstår att se... Nytt projekt planeras, eller kanske redan är igång... vem vet... En sak är säker, jag har inte lagt av med bilhobbyn, jag lägger bara i nästa växel! En sak är säker iaf, nästkommande projekt kommer inte vara hemligt utan kommer byggas i lugn och ro med uppdateringar på rejsa, för bilen skall användas till att svänga med! ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||
Re:
Du vet att gräset är grönare två kadettgenerationer bort! ![]() _________________ Markus Ålind |
||||||||
Re:
eller varför inte en 4wd Panda med motorer både bak och fram..... på samma sätt som Citroen 2CV hade i sin ökenracer..... det vore häftigt ![]() |
||||||||
_________________ Lasse Alfons |
||||||||
Re:
Du menar att han skall bygga på en Astra g??? ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Re:
Ja det hade varit otippat ![]() Iaf så har planeringen för nästa projekt kommit en bra bit, kan bli skoj tror jag ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||
Re:
En Astra G faceliftad så att den ser ut som en Astra H vågar iaf inte jag satsa pengar på.... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
_________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 305 besök senaste veckan (40656 totalt) |