| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Saab 900GTR-97 Time Attack
|
394 besök idag (70131 totalt) |
|
Imponerande uthållighet genom åren med ständiga förbättringar av bilen, och det har ju verkligen gett bra utdelning! Går det inte få till kameravinkeln inifrån så man får se hur rattandet går till?
Förresten, vilken tjocklek har du på dina alufästen till vingen? _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re:
Tack tack
Tror en bra sak jag gjort är också att inte bygga bort mig, har inte byggt om eller rört den sedan 2024 där jag mont nya splittern och sen bara fokuserat på köra och testa mindre hjulinställningar. Kör man snabbare för varje pass/helg så är det dumt börja bygga om bara för att. Jo, har extra fäste i bilen för gopro men brukar inte prioritera det, kanske kan ordna det nu nästa race på Mantorp. Det är 5mm
_________________ Robert Uhr Saab 900 GTR-R Nordic TAnu FWD rekord 2024+2025: Gelleråsen: 1.07.57sek -Mantorp: 1.20.27sek - Kinnekulle: 53.34sek |
||||
|
Re:
Det är inget dumt koncept, det finns nog några andra som skulle behöva kika närmare på det
Tack, ska eventuellt vattenskära fram några profiler till vinge som inte är helt olika dina fästen. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Saab 900GTR-97 Time Attack
|
394 besök idag (70131 totalt) |