Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 1 besök senaste veckan (84286 totalt) |
Tjena..!
Ville bara tacka för ca 3 timmar intressant läsning/videos..! ![]() Jag och två goda vänner har nyligen köpt en M3 E36 '97 för att köra med på diverse lokala trackdays och man lusläser nu massor med trådar för inspiration, meka och inställningstips.. Denna tråd var helt klart mycket värd och roligt att läsa om ditt äventyr med din M3.. Undrar lite varför din tråd dog ut..? Har du gett upp bankörningen..? Hur som helst så tack igen.. ![]() // Peter _________________ Peter Nilsson |
||
Re:
Han har nog inte gett upp. Men befinner sig en bit ifrån sin BMW och har annat i tanken.... Läs denna tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Helt rätt
Helt rätt Jocke! Du har vunnit fyra öl när vi ses. Johan Sjöström har i vanlig ordning gett mig en verbal spark i baken. Så nu är jag inne på att köra med TPC på Knutstorp i juli i sommar. Innan dess måste jag fixa den varierande vattentemperaturen. Jarls Biilservice har lovat att hämta och lämna bilen åt mig så att den är startklar de veckor som jag är i Sverige. Det som jag ser fram emot när jag rejsar med M3an är den fantastiska balansen och de maffiga bromsarna. Sen är det rätt roligt att få jobba med höga varv för att det ska gå undan. Har du skapat någon tråd för din bil, Peter? Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||
jaja snacka går ju, det är inte första året han säger att han kommer hit och gästspelar för att sedan utebli
![]() hade varit jätteskoj med en trackday och kanske en grillkväll med lite goa historier från " over there" _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Ha
Ha! Ja, vi får se Johan. Och vad gäller grillningen, den gäller lika gärna vid sundets pärla! ![]() _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 1 besök senaste veckan (84286 totalt) |