Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22 >> 12 besök idag (145710 totalt) |
Tackar.........
Har lagt upp nya bilder på Caddyn med en lätt klädd dam på min hemsida . www.golf-racing.com _________________ Marty Cronvall |
||||
Re:
Varför inte här..... ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Tänk om man hade en lätt klädd dam, min dam är allt annat än lätt klädd. Kan ta hur lång tid som helst. ![]() Schysst bygge![/b] _________________ Karl Vestgöte |
||||
Bilen har uppmärksammats i gruppen "I Love Berg Cup" gruppen på facebook, en som visade en annan bild med tjejjen på, men fortfarande framsidan på bilen, det han visste var caddy så jag skrev lite snabb info och länkade till tråden, kommer inte ihåg om man kan se projekt trådar om man inte är medlem, och dom kommer definitivt inte förstå språket men ändå
![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
Re:
Tackar ... Har skrivit lite på engelska på min hemsida www.golf-racing .com eller http://www.vwcaddyforum.com/showthre Tack än en gång _________________ Marty Cronvall |
||||
Då var det dax att riva caddyn för nya uppdateringar.
Håller på att reda ut kabel härvan till den nya motorn... lite trångt i garaget efter jag hade inbrott hemma i mitt garaget så har jag nu alla mina projekt i hobbygaraget. ![]() ![]() _________________ Marty Cronvall |
||||
Re:
Hans garagevänner har redan börjat bearbeta honom ganska hårt på den punkten... ![]() Eller hur, Marty? ![]() |
||||
Re:
Utan flakkåpa ffs. Gick precis från en container till awsome ![]() ![]() |
||||
Såg den där i Bilsport och blev så j-a glad av att se ett sånt ambitiöst bygge, riktigt snyggt.
Blir det förfiningar och ändringar i framtiden? _________________ Tommie Lif BMW 318i _____________________________________ Lätt, lättare, banta? |
||||
Det dära med lågt flak lock är jag lite sugen på men har
inte kommit på någon bra enkel lösning , jobbigt med rören. Soilikiller tackar det värmer. Det är på väg ner en lite starkaremotor i den o så blir det att lära sig ställa in allt med fjädrar o dämpare ,krängare. ![]() _________________ Marty Cronvall |
||||
Har inte uppdaterat nu på ett tag men det har hänt rätt mycket i garaget.
Föra helgen var lång helg 3dagar o jag la 40timmar i garaget. Demontera 2,0motor o montera i den nya motorn. Flytta ic. Fattas grenrör men det håller Grenrör.se på att tillverka. Håller även på att göra luft tunnel/tratt till icns nya plasering. ![]() ![]() ![]() ![]() Fick hjälp av Caddymannen/Henrik i fredags . ![]() ![]() detta ska nog bli bra.. _________________ Marty Cronvall |
||||
Re:
Går fortfarande o funderar på hur intaget i taket ska se ut.. Vill helst slipa att lackera om kåpan. _________________ Marty Cronvall |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22 >> 12 besök idag (145710 totalt) |