Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4704 besök totalt |
Självklart är det pga av ekonomiska skäl, vilket jag kan respektera. Själv så ringer jag inte och svarar på frågan när jag vet att alla ( i stort sett ) som ringer in svarar rätt. Känns meningslöst. Men jag unnar verkligen MJ större budget, och om det nu betyder att de måste få in pengar genom enkla tittar-frågor så ok, får väl börja ringa in ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Det uppfanns väl en gång i tiden för att se till att tittarna inte bytte kanal under reklampausen men det är nog knappast något större problem för MJ. Som MJ använder det så blir det lite av en entusiasmeringssektion. Ett sätt att få tittaren ännu mer i gasen över vad han tittar på liksom. Men de sektionerna är lite väl långa nu i MJ kan jag tycka. Annars stor ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Tycker att all reklam är otroligt störande! Dock så är det väll ett nödvändigt ont för att vi ska kunna njuta av program som MJ.
Men att lägga in reklam om det program som man redan tittar på käns om möjligt ännu mer irriterande än "vanlig" reklam! Tar ju bara värdefull programtid! Lägg då i sånna fall den tiden på "vanlig" reklam så att man får mer pengar till ännu bättre reportage ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
om det är huset närmare korsningen så var det där jag först trodde att du bodde - såg ut att vara ett seriöst garage där! ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
Dessutom börjar Zondan helt enkelt kännas gammal i designen, tycker jag. Säkert ett resultat av den extrema "fränt denna veckan" designen. Königsegg är väl avsiktligt designad för att "kunna hålla stilen" länge, har jag för mej att jag sett någonstans. Var det inte nån av bröderna Envall som gjorde den? Apropå reklam TV. När jag var tonåring i DDR-Sverige på 70-talet, med bara två statskontrollerade kanaler, fanns det inget bilprogram över huvud taget. Sen kom ju Trafikmagasinet, men hur bra var det? Faktum är, tvärtemot vad belackarna vill säga, att reklam TV har lett till ett betydligt bättre utbud av "nischade" program över huvud taget. Inte bara just bilprogram utan också sådana som handlar om golf eller jakt och fiske, för att ta några exempel. Och att sedan någon tvättmedelstillverkare (eller i det här fallet, en däckstillverkare vars produkter jag aldrig köpt) betalar för programmet, desto bättre. _________________ Johan Rådlund |
||||
Japp det är huset med det fina garaget.... _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||
Kommer in idag här lite mellan BMW M5 i Bayern igår och Parissalongen i eftermiddag och resten av veckan. Alla dessa frågor om tittartävling och presentation mellan inslagen kan vi resonera om när gänget kommer hit.
Adressen är Gamlestadsvägen 2-4 och är alltså identisk med Bingolottos. Blir ni väldigt många kommer jag att försöka få in er i Bingolottostudion där det finns en så'n däringa storbildsskärm. Då besöker vi redaktionen i mindre grupper och eliminerar därmed hissproblemet. Springa i trapporna går inte tyvärr efter 19.00, då låses trapphuset. Endast hiss med passerkort, detta är Fort Knox. Du kan väl flika in detta i besökstråden, Magnus? Carrera GT körde jag för övrigt i ösregn på Våler i Norge av alla ställen i fredags. Jag fick alltså därför stå över min fria träning i Radical inför racet. Men nu är Carrera GT-jobbet äntligen i säcken och kommer att sändas senare i höst. Apropå Radical och fart, varvet från Knutstorp var på min tidsträning från racet i juli, våra tider låg på 58-59 s, så visst går det undan med en Radical. Varför tror du att jag tävlar med en sådan!!? Att bilen dessutom är öppen, har formelbilskänsla och är förhållandevis billig att driva gör valet ännu mer självklart. "Racing is life, anything that happens before or after is just waiting" Steve Mcqueen _________________ Peter Sundfeldt |
||||
Kan inte vara i Bingostudion, vi får hålla till godo med redaktionslokalerna och en trång hiss.
Racet i lördags började från 5:e ruta av 20 och slutade med tre i bredd genom hårnålen och jag i mitten. Fram mot depåböjen blev det för trångt och så stod jag där. Fick inte i gång motorn så det var bara att rulla av. Startade därför sist av 20 på söndagen men slutade på 7:e. Godkänt, men det kunde vara bra mycket bättre. På torsdagens fria träning var jag 2:a i de flesta pass och hade väl velat konsolidera den positionen och pacen. Så kom jobbet och den där Carrera GT:n in i mellan på fredagen också. Men vi hittade i alla fall en bra setup som vi kan jobba vidare med nästa säsong. Och vad långt det är dit nu då... _________________ Peter Sundfeldt |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4704 besök totalt |