| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Torrsump - problematik och brydderier
|
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4169 totalt) |
|
Allt går lösa
En platt tank gör att de blir svårare att separera luften från returoljan.
Dock är målet att ha så hög användarvänlighet som "möjligt". Att börja ta bort handskfack, bygga specialtankar framför fötterna på passageraren etc tummar väldigt fort på den punkten. Jag känner sen inget direkt behov av att flytta fram den, det fungerar ju att ha dom bak också! Så länge man drar ledningarna rätt Och att dra om ledningarna är ett litet jobb som inkräktar väldigt lite på användarvänligheten jämfört med att bygga en specialtank och flytta fram den
De är kul att läsa alla bra tankar och ideer, men jag tanken fram kommer inte bli av i nuläget. Istället ska jag försöka få till funktionen med tanken bak även om de också blir smålurigt
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
![]() |
Skruva banåkabil
Torrsump - problematik och brydderier
|
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4169 totalt) |

