Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 25731 besök totalt |
Desamma! Tycker man sprang på "kändisar" mest hela tiden, men tydligen missade jag dig och ett gäng till? Vad gäller bedrifter så växer de alltid proportionellt med tiden sedan de utfördes... ![]()
Du får se till att låna bilen igen för vidare studier... ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||||||||
Har nu gått igenom bilderna från lördagens "hitze-schlacht" (som tysken säger), och en hel del Rejsa-kändisar lyckades fastna.
Stort grattis till Kotten som försvarade Lotus-flaggans färger i storartad stil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Magnus Glantz |
||||||||||||
Re: 2004-08-07 Bilsport Action Meet
Samma fråga från mig med...hoppas inget fint jag missade. Thomas, skall vi kontakta Bilsport och fråga? _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||||||
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||||||
hade det inte varit för kön så var det en perfekt dag... jag tog en runda på strippen först så klockan var 14 när jag kom till rs-banan. Men jag hann med 6 rundor ändå, bästa tid 1.11 nånting. sista rundorna hade jag typ 2 minuters väntetid emellan... ingen som fångade calibran på bild?
_________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||||
Äsch, Klas, jag glömde ju säga att det var en hemlis att 924an skulle bli nästa SpoilerNytt-projekt... Sån där oljelack, tribal på hela sidorna, sax-dörrar och så klart spinners... Plus ett MegaSquirt under huven för att blidka Andreas... ![]() ![]()
Nja, du snurrade ju ut i sista konen av det raka partiet, på väg in i vändningen? (om nu jag minns rätt, vi käkade lunch just då på gröna läktaren mitt framför vändningen... ![]() EDIT: Äsch, jag kan inte läsa... ![]() ![]() Magnus Glantz << Riktigt fina bilder! ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||||||
Re: 2004-08-07 Bilsport Action Meet
Jag tror med största säkerhet att det var en Buckla även till dig. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||||||||
Har jag missat nåt viktigt här på Rejsa - vems är Healeyn? Eller får den plats på bilderna bara för den är så snygg?
![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||||||||
Antar du menar den röda? Trevlig man från Öhlins som rattar den. Går i roadsport i vanliga fall, men pga ramsnehet efter Knutstorp så körde han Actionmeet istället för tävling. Mycket riktigt specialbygge med plastkaross. Gick riktigt fint i konbanan! _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||||||||
Lars Macklin heter han. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||||||
är det inte den som är reggad som "Hult" ? _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||||||||
Jo, troligtvis är det en "Hult-Healey" som är byggd med Volvodelar under plasten... rå och räsig! ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||||||||
Det är väl Automobils gamla projekt-Hult?!? _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||||||||
Vet inte vad killen heter som har bilen, men han är härifrån stan (Borås) och använder bilen flitigt trots att den är i utställningsskick. Mycket rolig bil att se på! ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||||||
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||||||
*hint till kotten*
om du inte skriver I, UTAN EFTER, meddelandet du quotar så blir det mkt enklare för oss andra att se vad det är du svarar... ![]() ![]() |
||||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 25731 besök totalt |