Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 20490 besök totalt |
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||
Var bara tvungen att släng upp lite bilder från förra helgen. Jag och wiking72 körde lite på hans jobb.
Så kan jag även passa på att tacka Johan för bilderna. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fan, det är svårare att drifta än man tror. Man får hålla ganska hög hastighet. ![]() ![]() Äntligen blev bilen tvättad också. _________________ Christofer de Maré |
||
Toksnyggt, var hittar man såna coola fälgar?
Nuförtiden finns det ju bara BAJS på blocket ![]() _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
Re:
Jag hittade dom faktiskt på blocket. ![]() ganska balla fälgar som såldes. Så när jag hittade annonsen tre-fyra veckor efter den sattes in så var dom fortfarande kvar. Det är en uppsättning gamla Compomotive fälgar. Tror inte dom tillverkas längre. _________________ Christofer de Maré |
||
Ja då bilen är kvar. Den står i garaget och ser ledsen ut.
Tröttnade på bil byggande och så ett tag. Men nu har jag fått lite ny tändning. Har bara lite andra projekt att ta hand om innan men sedan ska jag gå på mantan och bygga om lite. _________________ Christofer de Maré |
||
som ett väldigt sent svar till erikjakan tror jag att image wheels har någon liknande fälg
![]() On topic: Fan vad snygga Mantorna är i svart ändå... jag blev för snål för att lacka min svart (hade lite röd färg sen tidigare så kompletterade bara med lite till) Jag har ångrat mig efteråt, även om den ser bra ut i rött med! ![]() Jag hoppas de övriga projekten snart blir avklarade för jag är mycket nyfiken på att se hur F20C'n passar i ett std Manta motorrum, vad och hur mycket som måste kapas bort ![]() _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 20490 besök totalt |