Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (6745 totalt) |
Kör ni repris på fredagen då lr? ![]() Jag kommer inte ner förrän då nämligen, måste jobba lite. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Du får väl äta och dricka dubbelt så mycket då, för att komma ikapp... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Det är intressant att läsa väderprognoser, den här lovar sol med inslag av regnsskurar på lördagen. Om jag letar runt lite finns det säkert en prognos som lovar strålande sol med en kylande bris samt regn under de tidiga morgontimmarna för att ge fiskt härlig morgonluft.
http://www.wetter.com/v2/?LOC=7000&a _________________ Anders Hansson |
||||
Kanon, du letar reda på en sån så vi får shysst väder! Vi litar på dig ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Tycker det låter som en toppenidé! ![]() ![]() Räkna med mig! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Låter som en strålande idé ![]() _________________ Fredrik Barrud ---------------- Corvette C6 |
||||
Jag anländer släpandes inte allt för sent på tors kvällen hoppas jag. Kommer vara tvärtörstig på en Bit mit Schnitzel! _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Jag hakar! Kommer ner torsdag eftermiddag!
_________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() annars så var meningen att hänga på nån neråt .... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
Någon som har plats till en passagerare ner till N'urburg under veckan eller till helgen mot bensinspons. Resan hem har jag redan ordnat.
Sedan har jag 45 liter gratisbensin kvar också.. Magnus BMW var alldeles för snål att köra med så all soppa gick inte åt. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Fast du gjorde ditt absolut bästa att få upp förbrukningen på Autobahn ![]() Genom Sverige idag så drog den 0,96 i "hyggliga" ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Hehe, du är den första som efter att ha åkt med mig sagt "Men du kör ju som jag gör!" Alla andra brukar vara tysta eller skrika hysteriskt.. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Jag har plats! ![]() om du är intresserad av att åka ner imorgon onsdag. Räknar med att passera Malmö runt kl 17. Åker över bron till Danmark och sedan färja Rödby/Putgarden. och sedan ![]() Åker med släp, så det går inte så fort... ![]() Hojta till om det ändå låter intressant! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Då ger jag mig av söderut, kommer landa i Skåne över natten för att imorgon bitti bege mig iväg mot den käre ringen..
Så ser någon en röd miata med james bond nuffra i regplåten så tuta på ![]() Ses där nere! ![]() _________________ Fredrik Barrud ---------------- Corvette C6 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (6745 totalt) |