Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 84 besök senaste veckan (2964 totalt) |
Köpte en Makita 18V mutterknack för ett tag sen och den är helt klart det mest brutala jag använt om vi pratar mutterknack, lossade drivaxelmuttrar som om de var löst dragna hjulskruvar.
För övrigt så har Makita en kampanj på trädgårdsmaskiner månaden ut så man får ett 5.0Ah batteri och en snabbladdare om man köper en batterilös trädgårdsmaskin på auktoriserad åf. Hittils har jag köpt tre. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Re:
Jag använde betsil på mitt 60 år gamla obehandlade betonggolv. Funktionen verkar bra (dvs suger inte i sig vätska), men det blev _väldigt _ flammigt. Kanske gjorde jag fel (men tror jag följde anvisningarna) eller så kanske det beror på betongen. Det stör mig inte direkt, men gissar att andra (med snyggare golv innan) kanske inte skulle varit så nöjda. Ang tryckluft: om man inte redan har massa fina trycklyftsverktyg ser jag ingen större vitts med en stor kompressor. Jag ha bosch 12v + dewalt 18v, men har ett par adaptrar så jag kan köra lite royobigrejer på mina dewaltbatterier (trimmer och en bra lampa hittils). Undantaget är väl kanske om man vill ha plasmaskärare, de kräver en del luft? _________________ Markus Ålind |
||||
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 84 besök senaste veckan (2964 totalt) |