| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Rejsaträff i Stockholm (splittad tråd)
|
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (5286 totalt) |
Tyvärr brukar det alltid vara någon som inte kan dyka upp när det närmar sig och den här gången är det jag. Skall åka racerbil på lördag och den är ovanligt nog ännu inte klar, så det blir lite omprioritering.
Uppslutningen verkar väl lite halvdan, men om ni tänker åka så får någon ringa till Björn och bekräfta tiden på torsdag, eller höra om det går bra med dropin. Telnummer finns här: www.skrc.net _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
It is about 40 km and if ut runs like it use to I guess it will take you about 45 minutes _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Nå?? vad säger folket.. det verkar uppenbart dålig uppslutning.
Skall vi hoppa denna gång och köra en annan gång istället på racetown? Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
Jag tycker att vi skippar denna gång och laddar om på nytt vid ett annat tillfälle.
Kanske skulle vara bättre att åka lite hyrkart på racetown? /Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
ok, då vet jag iaf. Jag vill gärna köra kart med er! det var så länge sen att jag knappt minns det.
Hojta till när det blir av bara! _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Är lite tveksamt om jag kan imorgon. Har lite saker som måste fixas i skolan.
Så den får nog faktiskt gå före för ovanlighetens skull men det är inte kört ännu
Men jag är helt klart sugen om det blir någon annan dag. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||
|
För de som önskar och kan komma finns jag på banan i kväll och den är inte bokad efter 16.00. glöm inte att det blir mörkt klockan 19.00.
För er som undrar så är det en riktig tävlingsbana 903m lång och 8meter bred med betydande höjdskilnader samt att vi har bland sveriges snabbaste hyrbilar toppfart ca:90kmt på en av sveriges snabbare banor snittfart ca 67kmt med hyrkart. (jag vet att Rättvik har snabbare). se även www.skrc.net där vägbeskrivning finns. _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||
![]() |
Inför träffar
Rejsaträff i Stockholm (splittad tråd)
|
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (5286 totalt) |