Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 13969 besök totalt |
Nu finns Sviesta för GT Legends ifall någon vill träna inför säsongen - 2 layouts
![]() http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=8667 _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Ska definitivt testas när jag kommer hem. Hoppas den är hyffsad. Vad jag sett så är inte någon av dom svenska banorna som finns särskilt bra gjorda. Mantorp känns skitskum och knutan är sjukt knölig. Kinekulle vet jag inte då jag inte kört den på riktigt. Hoppas på denna ! Men gelleråsen hade ju vart riktigt kul att ha i en bra variant, synd att man är så inkapabel att göra saker själv. tiden finns väl inte direkt i drivor heller. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||||
Kunde inte låta bli när jag hade 15 min till övers innan jobbet i morse... Nu har jag bara vandrat runt den ett gäng varv och åkt med några varv i den yngre stenåldern nån gång. Men torparn kändes alldeles för vid. Den där riktiga knycken på slutet ville inte komma.
Knutstorp är klart bättre efter sista uppdateringen, men baksidan känns fortfarande lite skum. Framför allt är bakrakan för lång. Kullen är riktigt snyggt ritad, och dragningen rätt bra. Men krönen märks ju inte alls, det är ju bara att ladda hejvilt över dem. Vilket gör att man kör den som vilken bana som helst, och det gör man ju inte ostraffat i verkligheten. Imorgon är det förresten stor-rejs på Pilsbierbude där. Caterham 200hk-modden i GTR och 28 startande per server. Kan bli trångt in under bron de första varven ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Re:
jo, det kändes lite att någonting saknades i torparn. Men överlag är jag ändå psotivt överraskad. Man kan ju tom köra gokartbanan om man smyger sig in innanför gallret ![]() ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||||
Nu finns en alpha version av Gelleråsen också att ladda ner och testa här:
http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=22681 Kul bana ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Kul! Jag hoppas någon vänlig skäl får tillstånd att konvertera alla banorna till Race07. Jag drömmer fortfrande om att kunna åka STCC på alla svenska banor
![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
Preview 3 av GRing finns att se här...
http://www.youtube.com/watch?v=U-f8t _________________ Ainis Noritis |
||||||||
Re:
Borta på racingmates.se finns det en liga som kör just RACE07 på de svenska banorna (utom Gelleråsen då förstås). Det har varit ett rejs på Mantorp bara så du kan joina den serien. SRMTCC hete rden. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Re:
Tack för tipset! Gotland Ring såg f.ö. trevligt ut, vem pular med den? Bra jobbat iaf! _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
Re:
Nu också för rFactor http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Linköpings%20Stadion _________________ ![]() |
||||||||
Gelleråsen, finns den till RACE 07 eller är det någon som håller på och fixar den? Vore kul att köra lite Radical på den ju
![]() |
||||||||
Re:
Gelleråsen kommer snart. Den finns redan som alpha till GTL. När den är i vers. 1.0 kommer den att portas till rFactor o RACE07. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Re:
Härlig läsning Niklas ![]() |
||||||||
Re:
Kanon ska bli kul att få testa sin gamla hemma bana i gen, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
Re:
Ännu så länge är det dock gamla sträckningen, men det kanske är den du brukade köra ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Det jobbas på det, men i alpha-versionen är det gamla sträckningen som jag förstått det - har aldrig kört på banan IRL så jag kan inte avgöra detta efter att bara ha kört den sträckning som är i spelet ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Det var jättesynd. För är det någongång som man ska ändra i en bansträckning så är det i början när man ritar upp banprofilen första gången. Bygger man sen vidare på den gamla sträckningen med träd, buskar, gräsmatta, räcken mm mm ändrar man inte gärna sträckningen sen.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Själv bryr jag mig inte om det är gamla eller nya just nu...vill bara gasa den igen och nu med Radical
![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 13969 besök totalt |