Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 9788 besök totalt |
Vardagsbil: BMW 740/750 iAL E38 med dragkrok
![]() Sportbil: Carrera GT, att semestra med.. Leksak: Caterham CSR200 ![]() Veteranare: BMW 3,0CSL (givetvis med Batmobile-kit) ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
Vardag: BMW E39 M5 eller Maserati Quattroporte
Sport: Ferrari F355 GTS eller en RUF CTR (den baserad på 964 karossen om det finns fler varianter av CTR) Lekbil: Nån Radical-historia med Busa motor Klassiker: 250 GTo eller 300SL _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
Kanske inte är så rimligt men
![]() -------------------------------------------------------------------------------- Vardag: En Audi RS6 för kanske eventuell familj? ![]() Sportbil: 993 GT2 eller en 993 RS, lätt dom snyggaste och brutalast banbilar jag skulle kunna tänka mig, gärna med lite lull lull utrustning ![]() Lekbil: En Minicooper med hayabusa motor och turbo? :P Klassiker: Utan tvekan en Ford GT40, mums vilken brutal klassiker. MVH//Erik... drömma är inte svårt ![]() ![]() _________________ Erik Börnstedt |
Vardagsbil: VW Passat Variant med ACE Competion trim Steg 3, som klarar av de flesta uppdrag en familj kan kräva. Inkl nåt varv på ringen, Kinnekulle och Gotland ring...
Sportbil: Polo GTI openAir med H&R cup-kit och R-däck. Ja, ja, kanske inte sportbil direkt, men kul att köra i alla fall och tigger om att varvas mer!!! ![]() Lekbil: Helt klart Lådbilen, roligare leksak för pengarna går inte att hitta!!! ![]() Klassiker: MGB 2-seat tourer klassiker som byggdes från 1962-1980 i över 600 000 ex. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
Vardagsbil: Något jag fullständigt kan ski... att städa/tvätta/serva/tanka bara gå och gå. Bör vara en kombi med dragkrok. Allså fabrikat helt ointresankt, häcken ser inte vad den åker i
![]() Sportbil: Saab 97 e Renult R5 Turbo <------ Lekbil: Den duger bra åt mig Klassiker: Jagauar E-typ, Saab 94, Saab 97(2T), Chelby Cobra mm mm _________________ Johan Sjölinder |
Rackans va lätt.....
Bruks : BMW 2002 touring med dragkrok, gärna med lite modernare motor, typ 1,8 med l-jetronic Sport : BMW 2002 tii -71 Charmonixvit Lek : BMW 2002 ti Koepchen grupp2 Klassiker : BMW 2002 ti Diana _________________ /Anders C |
Ingen verkar ha förstått att bilarna måste håla för att köra också ...
Här är listan över bilar som inte skräpar på verkstan halva tiden. NSX-R ![]() Bruks : Honda CR-V Sport : Honda NSX-R Lek : Honda Integra Type-R Klassiker : Honda S2000 (Den kommer att bli en klassiker ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
Vardagsbil: BMW M5
![]() Sportbil: Ferrari Enzo ![]() Lekbil: Lotus Esthi ![]() Klassiker: Hmmm... Ferrari GTo eller AC Cobra ![]() _________________ Magnus Ekman |
Jag antar att kostnaden är betydelselös och likaså andra formalia?
Bruks : Toyota Landcruiser med största dieselmotorn Sport : Ferrari Enzo Lek : Subaru Impreza WRC (t ex Petter Solbergs bil med grus-inställning) Klassiker : Mercedes 300 SL årsmodell 1955 _________________ Toni DAngelo, Stockholm Citroen Xantia Activa TCT -96 som banbil |
Bruks : toyota supra (färg svart)med dragkrok utan styling! (och egen bil tvätt i garaget så man kan brucksa den och ha den tvättad dagligen
![]() Sport : porsche carra gt (färg svart) Lek : min porsche 911 men mer påkostad och mer extrem! ![]() Klassiker : porsche 356 cab (röd) _________________ jonny strand |
Slipper man stå för driftskostnaderna:
bruks: Audi rs6, snabb kombi som lastar lagom mycket. Sport: Koenigsegg CCR, kanske ett typiskt svar, men den är såpass ovanlig, snabb och vacker så den får det bli. Lek: Ariel Atom. jag vet inte om man överhuvudtaget kan köpa dem ännu, men en korsning mellan seven och månbil som dessutom är ruggigt snabb med hondas k20a-motor ser jag som en mycket trevlig leksak. Klassiker: Volvo (japp... jag skrev Volvo.. trodde jag inte om mig ![]() ![]() _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
Vardagsbil: Audi A8 4,2, den nya modellen i silver och med dragkrok, tack.
Sportbil: 996 GT2, senaste "lätta" versionen i svart, för snabba transporter till Ringen Lekbil: Ferrari 355, med Challengepaket, stående vid Ringen... Klassiker: BMW 325 E30 Cab, svart eller ljusblåmetallic - so nice, so '80-s. _________________ -- |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 9788 besök totalt |