Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5054 besök totalt |
AAAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHH!!!!!!
![]() ![]() ![]() Vad håller de på med!!!!!! ![]() ![]() ![]() McLaren F1 i race version och inga ljudklipp!!!!, speedade videoklipp mm.... och som grädde på moset, ett varv på LeMans som de bara visar 3sek av innan de fadear ut...... ![]() ![]() ![]() Programet är ju ren tortyr att se! _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
hehehheeh lite kul skillnad
såg först Tiff smiska Enzon i trafikmagasinet o sen ovan nämnda test av Mclaren F1. Det var ljusår mellan dom. Ja man undrar sanneligen vad dom pysslar med på prestanda ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
Nu missade jag det här senaste programmet - men jag hör ju att de fortsätter göra "tester" av de riktigt intressanta bilarna på samma sätt som de började... Är det bara jag som tycker det måste vara något lurt på gång? De kan ju inte låna en bil i klass med murcielagon, gtrmercan etc och sen bara stå o spåna om bilen utan att testa och köra den!
Det känns som prestanda är någon sort bakomkulissernatitt på ett helt annat program där de faktiskt KÖR o RECENSERAR bilarna i fråga... Känns ju som alla inslag i prestanda bara är trailers till de riktiga testerna! De kanske har sparat massor av film från bilarna och sedan kommer visa dem i ett annat, riktigt bil/motorprogram? Jag blir inte klok på detta.. ingen som orkar maila o fråga vad de egentligen håller på med?? ![]() |
Jag mailade till dom...
Tjena, Flera har klagat lite på våra biltester men faktum är att vi inte gör några biltester. Vi provkör bilarna och det är en helt annan sak. Annars håller jag med, fick vi tillåtelse skulle vi ha längre inslag med mera gottande under huvarna. Mvh Johannes Collin onsdagen den 5 mars 2003 kl 21.03 skrev Pelle: hallå! Det är alltid väldigt trevligt med sattningar på motor program, då det har varit i skymningzonen länge i svensk tv. Så först och främst ska ni ha kredit för sattningen. Men i mitt tycke så är ni lite för ytliga med era tester...för mycket skrap på ytan och för lite djupdykning hos just den bilen ni testar. Kanske ta bort en test per avsnitt och i stället lägga någon min på dom övriga testerna? _________________ Pelle Persson |
Det var det mest frustrerande jag sett, här sitter man och väljer bort Ferrari Enzo till förmån för min absoluta drömbil så får man bara se pinsamma klipp och inget ljud. >
![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5054 besök totalt |