Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
7913 besök totalt
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Rätt så typiskt att GTR racet är samtidigt som vårt rejs va???Hur många som kör serien kör GTR?och dom som kör båda,hur gör ni på söndag???

Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Tyvärr missade jag förra GTR racet, men den här gången tänkte jag faktiskt vara med. Sånna tillfällen vill jag inte missa ... sry gubbar men GTR endurance med vettigt folk slår ett sprint lopp i XLMS med vittigt och trevliga "gubbs" ...

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Just detta jag var rädd för tyvärr men kan säga så här att hade jag GTR installerat och fullt fungerande så hade jag nog gjort samma val som du Cawwa med tanke på kommande LAN men nu har jag inte det så jag kör för SEGER i XLMS på söndag i stället men det duger om jag får poäng överhuvudtaget

Rogge
STENUNGSUND
Här sen Jan 2004

Re: Sibring

Stig Fasth skrev:
Rogge skrev:
Stig Fasth skrev:

Ja fick ju tyvärr problem med pedalerna igen, o inget krut i bilen som vanligt
Det är ju bara o hoppas att detta problem inte kommer på rejsdagen.
Mvh// Stig

Se min länk ovan - Wingmanteam

Man tackar Rogge, men jag är lite dålig på engelska sånn gammal gube man är, det lilla ja kunde se så
hittade jag inget just om detta problemet med gasen. Jag har tagit bort de gamla drivrutinerna o installerat
nya till ratten, de senaste som jag hittade på nätet, o nu har det fungerat ett par timmars test offline.
Så det är bara att be till han där uppe att det gör det när vi rejsar med,he he

Skall kolla runt lite, detta problem är känt

Testa den här filen - http://www.wingmanteam.com/files/Tools/DXTweak2/DXTweak2.exe

Team Nordic Racing
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Mycket tråkigt Cawwa, men jag förstår dej med,Vi får väl ta några fajter när GTR kommer till Sverige,

Ove Mörk
Skara
Här sen Jan 2003

Jag kommer till XLMS-loppet imorgon.
Förstår om GTR lockar mer, Cawwa. Lycka till där!

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Jag är rädd för att det kommer att bli så här mer och mer...GTR drar mycket mer folk...

Jag var ju med och körde Porsche Cupen för några dagar sen och det var inte helt tokigt ska jag säga...

Men vi får se...vi kör väl på vår liga. Dock tycker jag att vi ska ha en minimigräns för hur många vi ska vara för att köra vidare. Det är inte så kul när vi i första rejset var 13 pers och om vi i framtiden kör tre pers samtidigt! hehe...

Team Swedish Racing Mates
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Det är helt förståligt att ett nytt spel drar+att det inte är en mod,Dessutom värkar det vara kul att köra,Du får sätta en gräns för hur många vi måste vara för att köra,XLMS

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Håller med,hur många är vi till i morrn???

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Det verkar som om det blir ca 8 personer...Blir vi fyra eller mindre så vet jag inte...

Citera
Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Jovisst drar det med GTR ... inte så mycket för att det är nytt som att den är överlägsen som sim!! OCH att man kan köra med 25 personer!! OCH att det är endurance!!
För oss som köpt spelet och som har fått det att funka med patcharna är det här tillfället ett måste ...

Sen kanske man skall fundera på om man kanske kan byta tid för rejsa.nu. Är det möjligt att vara mer flexibel? Det kanske bara skapar mer problem, jag vet inte.

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Som jag skrev tidigar så förstår jag dig och alla andra fullt ut att gasa GTR.Vem vet vad man hade gjort om man hade haft det igång??? Hade satsat allt på träning inför LAN:et i Morgongåva

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Det var väl inte så smart att lägga en till serie från samma forum på samma tid som det redan fans en,Men det kanske fans vissa skäl till det,För min del går det bra att köra rensa.nu tidigare,Men det vore väl bra att försöka undvika att lägga flera race samtidigt,Synd om dom som vill köra båda,

Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Kavic skrev:
Det var väl inte så smart att lägga en till serie från samma forum på samma tid som det redan fans en,Men det kanske fans vissa skäl till det,För min del går det bra att köra rensa.nu tidigare,Men det vore väl bra att försöka undvika att lägga flera race samtidigt,Synd om dom som vill köra båda,

Det håller jag med om Kavic, men det här GTR rejset är ingen serie direkt ... ett antal lösrace med speciella bilar ... Jan som ordnar det tar nog sånna tider som passar honom helt enkelt.

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Jag förstår men det är tråkigt att du inte kan vara med o köra XLMS för det var roliga fajter,

Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Kavic skrev:
Jag förstår men det är tråkigt att du inte kan vara med o köra XLMS för det var roliga fajter,

Jo det tycker jag oxå ... thumbs up ... det är därför jag försöker se utvägar för att kunna köra bägge!! och jag hoppas inte de här loppen kommer att gå på den här tiden på söndagar.

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Låter bra Cawwa!!!Vi alla som brukar bli ifrånåkta borde väl se positivt att du skulle köra GTR men jag erkänner att det känns totalt kasst utan dig där framme!!!Den som vinner serien när den är färdig(om den blir det som jag absolut hoppas) ska väl vara den som haft både tur och som är skicklig.om man kollar tabellen nu så delar jag och Kavic på ledningen men det ska tilläggas att Kavic oxå kört ett race mindre så allt är möjligt.Hade jag gjort som jag sa till Kavic så skulle jag ej kört Sonoma men som tur är så sa min käresta här hemma till mig att svälja stoltheten och köra för i h-e...och tack vare det så är jag i delad ledning för att jag tog vinsten där Nä nu är det matdags,klyftpotatis indränkt i vitlök och fläskfile och en kall bira

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Vårt rejs startar kl 19.15 och varar till ca 19.45....Vi kan göra så att vi kvalar i 20 minuter till 18.50 och bara har en kort Warmup ca 2-3 minuter. Då kan vi bli klara till 19.25 cirkus...GTR-kvalet börjar kl 19.30! hehe Det blir att hoppa direkt in i en Ferarri från en Lola! hehe

Citera
Stig Fasth
Skara
Här sen Jan 2003

Sepring

Kommer
Får se om gasspjällen fungerar denna gång .

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Kommer jag med,ska fira syrran på eftermiddagen men är hemma tills racet.

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Hej på er! Jag kanske inte kan vara med i kväll...ratthelvetet har pajat...Jag har rattdelar överallt...hehe

Vi får se om jag får ihop den till rejset...Jag kan hosta iallafall...

Citera
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
7913 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande