| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
|
7913 besök totalt |
|
Rätt så typiskt att GTR racet är samtidigt som vårt rejs va???Hur många som kör serien kör GTR?och dom som kör båda,hur gör ni på söndag???
|
||||||
|
Tyvärr missade jag förra GTR racet, men den här gången tänkte jag faktiskt vara med. Sånna tillfällen vill jag inte missa ... sry gubbar men GTR endurance med vettigt folk slår ett sprint lopp i XLMS med vittigt och trevliga "gubbs" ...
|
||||||
|
Just detta jag var rädd för tyvärr
men kan säga så här att hade jag GTR installerat och fullt fungerande så hade jag nog gjort samma val som du Cawwa med tanke på kommande LAN men nu har jag inte det så jag kör för SEGER i XLMS på söndag i stället men det duger om jag får poäng överhuvudtaget
|
||||||
|
Re: Sibring
Skall kolla runt lite, detta problem är känt
Testa den här filen - http://www.wingmanteam.com/files/Too _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||||
|
Jag är rädd för att det kommer att bli så här mer och mer...GTR drar mycket mer folk...
Jag var ju med och körde Porsche Cupen för några dagar sen och det var inte helt tokigt ska jag säga... Men vi får se...vi kör väl på vår liga. Dock tycker jag att vi ska ha en minimigräns för hur många vi ska vara för att köra vidare. Det är inte så kul när vi i första rejset var 13 pers och om vi i framtiden kör tre pers samtidigt! hehe... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Det är helt förståligt att ett nytt spel drar+att det inte är en mod,Dessutom värkar det vara kul att köra,Du får sätta en gräns för hur många vi måste vara för att köra,XLMS
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
|
||||||
|
Jovisst drar det med GTR ... inte så mycket för att det är nytt som att den är överlägsen som sim!! OCH att man kan köra med 25 personer!! OCH att det är endurance!!
För oss som köpt spelet och som har fått det att funka med patcharna är det här tillfället ett måste ...
Sen kanske man skall fundera på om man kanske kan byta tid för rejsa.nu. Är det möjligt att vara mer flexibel? Det kanske bara skapar mer problem, jag vet inte. |
||||||
|
Som jag skrev tidigar så förstår jag dig och alla andra fullt ut att gasa GTR.Vem vet vad man hade gjort om man hade haft det igång???
Hade satsat allt på träning inför LAN:et i Morgongåva
|
||||||
|
Det var väl inte så smart att lägga en till serie från samma forum på samma tid som det redan fans en,Men det kanske fans vissa skäl till det,För min del går det bra att köra rensa.nu tidigare,Men det vore väl bra att försöka undvika att lägga flera race samtidigt,Synd om dom som vill köra båda,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Det håller jag med om Kavic, men det här GTR rejset är ingen serie direkt ... ett antal lösrace med speciella bilar ... Jan som ordnar det tar nog sånna tider som passar honom helt enkelt. |
||||||
Jo det tycker jag oxå ... |
||||||
|
Låter bra Cawwa!!!Vi alla som brukar bli ifrånåkta borde väl se positivt att du skulle köra GTR men jag erkänner att det känns totalt kasst utan dig där framme!!!Den som vinner serien när den är färdig(om den blir det som jag absolut hoppas) ska väl vara den som haft både tur och som är skicklig.om man kollar tabellen nu så delar jag och Kavic på ledningen men det ska tilläggas att Kavic oxå kört ett race mindre så allt är möjligt.Hade jag gjort som jag sa till Kavic så skulle jag ej kört Sonoma men som tur är så sa min käresta här hemma till mig att svälja stoltheten och köra för i h-e...och tack vare det så är jag i delad ledning för att jag tog vinsten där
Nä nu är det matdags,klyftpotatis indränkt i vitlök och fläskfile och en kall bira
|
||||||
|
Vårt rejs startar kl 19.15 och varar till ca 19.45....Vi kan göra så att vi kvalar i 20 minuter till 18.50 och bara har en kort Warmup ca 2-3 minuter. Då kan vi bli klara till 19.25 cirkus...GTR-kvalet börjar kl 19.30! hehe Det blir att hoppa direkt in i en Ferarri från en Lola! hehe
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
|
||||||
|
Hej på er! Jag kanske inte kan vara med i kväll...ratthelvetet har pajat...Jag har rattdelar överallt...hehe
Vi får se om jag får ihop den till rejset...Jag kan hosta iallafall... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
|
7913 besök totalt |