| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 8 XLMS (675) @ Road Atlanta - 16 jan ***
|
3892 besök totalt |
|
Ja herre gud ... det går inte ens att tacka för lektionen. Jag såg er ju aldrig!! Grattis Schumi till segern och Kavic till 2a platsen. Ni två var kvällens suveräner!!
Tack alla för ett kul race ... ... jädrans vilket jagande det var!! ... men kul var det!! ....
|
||
|
Stort GRATTIS Schumi suveränt kört,Du kommer garanterat i gen nästa race Cawwa,Men i dag gick det bra för Mej o Schumi,Tack även till er andra som körde kanon vid varvningarna
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Tackar för ett underbart men tufft race!!!och som Kavic sa så var det aldrig några problem vid varvningarna,suveränt kört av er!!!Men nästa race blir tufft för jag HATAR Silverstone!!!
|
||
|
Tack för ett kul rejs!!!! Jag låg tvåa efter starten men det gjorde jag bara i nåt varv sen så snurrade jag!
Sen under loppet hade jag och HOOPoo en riktig kul fight om sistaplatsen!! HOOPoo vann den! Kvalresultatet stämmer inte riktigt! Kavic fick pole efter ett snabbt sistavarv! 1.03.734 2 extra poäng till honom!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag missar tyvärr nästa veckas race vilket är synd för jag ÄLSKAR Silverstone. Den bästa banan av de alla! hehe
Så här ser då slutresultatet ut: 1) Schumi 61p (8) 2) Kavic 57p (7) 3) Cawwa 43p (7) 4) NiklasM 37p (7) 5) oveM 35p (5) 6) Totte 16p (2) 7) HOOPoo 12p (3) 8) Nisse 10p (5) 9) Stig RC 9p (4) 10) Barneby 6p (1) 11) JRT 5p (4) 11) CWaltgard 5p (1) 13) Stingray 4p (2) 14) fuZe 4p (1) 15) MartinS 3p (2) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Jo det var en riktigt roligt att lyckas ha en någorlunda tät fight även om det bara gällde sista platsen. Roligt att du tyckte jag vann den även om du var runt 10 sekunde före i mål när jag gjorde några dundertabbar på näst sista varvet. Får försöka ta mig upp på pallen i nått av de kvarvarande racen och sen lägga xlms åt sidan och försök bemästra GTR. _________________ Thomas Tegbäck |
||
|
En ny mod är på gång oxå
Men så snart GTR kommer hit från andra sidan vattnet så kommer det att gasas GTR här oxå |
||
|
Vilken uppvisning!
Grattis Schumi och Kavic! Ni var en klass för sej. Jag fajtades lite med Cawwa, men han var snabbare och tog tredjeplatsen välförtjänt. Vem host:ar nästa vecka om inte Niklas ska vara med och köra? _________________ /Ove Mörk |
||
|
Tack ove,du var ju med och ledde ett tag ju.Vad nervös jag blev när jag snurrade direkt och du och Kavic kom och pös om.När jag var ikapp er så snurrade jag igen så jäklar vad jag fick gasa,jag var totalt slut när jag gick i mål.Både benen och armarna skakade
Vi kan väl testa nån kväll som du skrev Kavic.Torsdag och fredag kväll kan vara svårt för mig pga jour och det ser ut att kunna komma snö men gärna när som helst annars.
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 8 XLMS (675) @ Road Atlanta - 16 jan ***
|
3892 besök totalt |