Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen 7 mars
<<   1, 2, 3
4117 besök totalt
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Anders Jeppsson skrev:

"bara amerikanare kan konsten att paketera gammal skräpmat och sälja det som nytt"
Syftade han på McDonalds här eller?

Du, dags att skaffa hörapparat kanske? Skåpmat och inte skräpmat var ordet.

Gotteborg
Här sen Okt 2003

arghhh... ingen som någonstanns man kan tanka ner MJavsnitten ???
PM går bra om ni inte vill få "skäll" av moraltanter..

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Maciej Karpinski skrev:
Lillen skrev:
Angående MJ??
Jag fattar inte vitsen med att t.ex provköra Corvette , Dodge Magnum mfl muskelbilar på vintern?
De är ju kanonkul bilar säkert PÅ SOMMARN!
folk blir så sura om de bara sänder snöskoterinslag hela våren.
Det är sällan en TV produktion vet i förväg att det ska bli en sässong till och det gör att MJ inte har speciellt mycket tid på sig att spela in inslagen till vårsässongen. Eftersom det är snö i Sverige i början på året så blir det snö i inslagen.

Usch ja. Snöskoterreportage är helt meningslösa för mig iaf.... Fast jag är iof totalt ointresserad av mcinslag osså

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Acke skrev:
Bara du lovar titta på reklamen osså så är det väl lugnt (nej, jag har inga neddladdningsbara filmfiler åt dig tyvärr...)

Vilken udda tajming, jag köpte en Fiat 600 från 1959 idag. Och då är det ett reportage om Fiat 500 i MJ!

Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Jag hoppas att Bosse L såg reportaget Leno har bilar så att det räcker och blir över men suktar efter en päronhalva Ta kontakt och föreslå ett byte. Jag vet att du är lite flygintresserad så helikopterbågen är väl ett bra objekt? Jag hjälper dig med service sen

Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Lundin skrev:
MatroxMGA skrev:
Tänk vad mkt mer man kunde ha gjort av Leno repotaget Han har ju en helt fantastisk samling bilar och vad fick man se........inte mkt >

Håller med till 100% Joppe som jag annars gillar verkade också helt tafatt och stod mest och bluddrade massa ointressanta grejer. Respekt till Jay Leno dock. Coola fordon och cool snubbe. Kändes som han verkligen brann för sina fordon och hade ett genuint intresse och inte bara det gamla vanliga "Jag ar 10000000000000 $ och ett par Ferraris men vet inte ett smack om dom.

och du skulle uppträda normal och sansat i den miljön och i det sällskapet? Mig skulle dom få hålla på plats med 500kg betong och inte få ett vettigt ord ur på en vecka Jag kan hålla med om att det var lite för lite man fick se, men att bara få chansen att komma innanför dörrarna är inte illa det.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
apex
Linköping
Här sen Okt 2004

Magnus Thomé skrev:
Acke skrev:
Bara du lovar titta på reklamen osså så är det väl lugnt (nej, jag har inga neddladdningsbara filmfiler åt dig tyvärr...)

Vilken udda tajming, jag köpte en Fiat 600 från 1959 idag. Och då är det ett reportage om Fiat 500 i MJ!

Kul! Grattis!! Jag har en Austin Mini 1965 i samma kulör. Bilkultur är kul.

A master of going faster!
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Öhh, jag trodde Magnus behövde en med solucka för att få plats

Citera
Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Magnus Thomé skrev:

Usch ja. Snöskoterreportage är helt meningslösa för mig iaf.... Fast jag är iof totalt ointresserad av mcinslag osså

Då är vi två thumbs up

Jag tyckte överlag att gårdagens program var bra. Lite mer Leno hade inte varit fel iofs.

Synd bara att jag hade sett Top gear-reportaget tidigare.

Täby
Här sen Feb 2003

Jaha, nu blev jag sugen på en svävare också...
Himla kul med reportage om lite annorlunda fordon och inte bara en massa tradiga tråkreportage om nya bilar, även om jag förstår att andra kan vara intresserad av det och att det därför måste vara med.
Nästa program skulle det dessutom vara snöskoterreportage! thumbs up thumbs up Hoppas det är bra genomfört bara.

Även jag var besviken på Leno-reportaget, som borde ha kunnat vara så mycket bättre. Det vore som sagt roligt med ett helt program om de intressantaste fordonen i hans samling och en kunnig reporter utan tunghäfta. Har inte Leno själv gjort nåt sånt program?

#24, #64, #88
Citera
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003

Acke skrev:

Ska kolla om jag kan hitta det i mina gömmor.

Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
Citera
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003

Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

AndersY skrev:
Jaha, nu blev jag sugen på en svävare också...
Himla kul med reportage om lite annorlunda fordon och inte bara en massa tradiga tråkreportage om nya bilar, även om jag förstår att andra kan vara intresserad av det och att det därför måste vara med.
Nästa program skulle det dessutom vara snöskoterreportage! thumbs up thumbs up Hoppas det är bra genomfört bara.

Även jag var besviken på Leno-reportaget, som borde ha kunnat vara så mycket bättre. Det vore som sagt roligt med ett helt program om de intressantaste fordonen i hans samling och en kunnig reporter utan tunghäfta. Har inte Leno själv gjort nåt sånt program?

En polare har hittat och köpt en passagerarsvävare i renoverings-skick som drivs fram av en Corvair-sexa. Den dag han får luft under kudden kommer han garanterat vara kung i Borgholms hamn.

Citera
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Hittills har ju säsongen varit kanonbra.

Trevligt med rika mäniskor som använder sina pengar till något vettigt. Man får väl börja kolla på hans shåvv.

Trollhättan
Här sen Sep 2004

Edit: Inlägg innehöll massa felaktigheter.

Stockholm/Gärdet
Här sen Jun 2003

Trådstartare
Magnus Thomé skrev:

Jag såg din fina Fiat i morse ( korsningen odengatan/Birger Jarlsgatan ), oj va fin den var. Nu blir man riktigt sugen på något liknande.
Citera
Bo Danerius
Örebro
Här sen Okt 2004

JohanR skrev:
Hittills har ju säsongen varit kanonbra.

Trevligt med rika mäniskor som använder sina pengar till något vettigt. Man får väl börja kolla på hans shåvv.

Jag tänkte kolla in Discovery imorrn lördag:
"22:00 Extrema bilar
Liten blir stor. Den amerikanske TV-pratvärden Jay Leno befinner sig på en uppsluppen och färgstark bilfestival där en mycket liten leksaksbil kommer att visas upp i full storlek!"

Undrar om han behöver fler svenskar till sitt garage? javascript:emoticon('')

/Bo

Motorjournalen 7 mars
<<   1, 2, 3
4117 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande