Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8011 besök totalt |
Du har PM och SMS ![]() EDIT: blir det PMS då? ![]() MVH |
||||||||
...och följaktligen blir flaggvaktstaxin Kristians Bader Meinhofswagen (BMW 3.0S). _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||||
Jag finns på plats. Kommer inte du kör jag ![]() ![]() _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 Honda Accord 2,4 -10 |
||||||||
du får min plats ![]() ![]() _________________ Oskar fridh rondellkrossarn |
||||||||
Neeeej!!!! och vi som skulle fajtas med gatdäck!!! ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||||
Eeeh.... Jag kommer med en 540iA Touring med gatdäck ![]() ![]() 323:an står fortfarande på liften och lär inte komma ut denna vecka. Orkar inte skruva i denna värme... ![]() _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 Honda Accord 2,4 -10 |
||||||||
Som det ser ut nu så blir det M3 RE (rost edition), ska se om det funkar som tänkt i morgon. Inget annat har ju gått som det skulle med de andra bilarna så varför ska detta klaffa
![]() ![]() |
||||||||
Det var väl lite väl optimistiskt Tobbe ![]() ![]() |
||||||||
Ja, det finns en del som påstår att sånt nonsens hjälper ![]() ![]() |
||||||||
Tänkte bara höra om det fortfarande inte finns plats ?
Såg någon som visst hoppade av men den platsen togs väl lika snabbt? Blir det alltid flera stopp för flera bilar så man får åka ett tag ? Åker nämligen till Blekinge om det ser mörkt ut för banåk för min del. Någon som har bra erfarenhet om detta hade varit super ![]() Annars ses vi väl nästa gång det är dags. MvH Henrik _________________ Henrik Nyström |
||||||||
Kolla PM _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||||
Hej
Tyvärr så har jag upptäckt att Elise läcker växellådasolja ![]() Hoppas att detta inte ställer till problem för er andra. //Johan EDIT: Nu är bilen hel igen, jag kommer och kör ![]() _________________ Johan Salomonsson Lotus Elise S2 111S |
||||||||
Vi var ju överbokade med en person så ditt avhopp orsakar oss inga problem och därmed ingen ekonomisk förpliktelse från din sida heller! Hoppas du vill köra senare i sommar! _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||||
Vart det lite stressmeck? ![]() |
||||||||
Det kan man säga. såg felet 21:00 igår, var på verksaden i morse o de hade tid att titta på bilen (fantastic).
Tog 1h att fixa felet. det var en pakning som hadde hoppat ur läget. nu r den på plats. ![]() _________________ Johan Salomonsson Lotus Elise S2 111S |
||||||||
Visserligen han jag ge en definivplats till den i listan som var "reserv" innan du hoppade av, men vi ska nog kunna klämma in dig igen. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8011 besök totalt |