Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (13608 totalt) |
Japp, på en bana kommer du ihåg vad du ska justera för att du får en ny chans 2 minuter senare, och då kan man justera sin körning 50ggr på en dag. På Challenge kom jag på vad jag skulle göra efter att jag gjort samma miss igen för att det tog 1 timme till nästa varv. ![]() |
||||||
Det ligger nåt i det du säger ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Hej, har du kört med din RS6 ? och vilken tid i så fall, och vilken fart över mållinjen ? Mvh Henrik i Rs4an som körde i söndags _________________ Henrik Troeng |
||||||
Hej, nää det jag kört med den var Lunda challenge med gatdäck, ligger på 10 plats där.
Skulle vara kul att köra Lunda med CSL. Har även kört RS4 på Barkarby Challenge, den banan var den klart bästa, nästan som en riktig bana. Åker du till Spa -ringen med Bytbil? _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
RS6 på Lunda!!!! Det glömmer jag aldrig! ![]() ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||
Den skulle da haft kvar så har du sluppit åka så jvl,snabbt
![]() ![]() Jag hade 165 över mål linjen kändes som 50 ![]() |
||||||
okey, nu när röken har lagt sig så kan jag lägga ut mina bilder....
![]() ![]() Automobil grabbarnas kamerabil... jag säger bara WooOW ![]() ![]() Titta framåt... ![]() ...titta bakåt! ![]() Fräna linjer..... ![]() Första förlorare..... ![]() ![]() ![]() Sveriges snabbaste EVo 8 ????? ![]() Mr Longdistans, Mr Erik and Mr Gallardo...... ![]() ... Och sist men inte minst, Mr Bentley ![]() OBS! Kolla hjulvinklarna på Gautes CSL ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||
|
||||||
Hej, ok. Japp bokade idag om du menar 29-31 okt, och du? _________________ Henrik Troeng |
||||||
Vet inte om den funkar så bra i konbana blir väl mest att köra på 1:an och tvåan då. ![]() Samir i racebilen? ![]() Allting går väl att ordna bara prislappen är rätt. ![]() ![]() Annars hade jag tänkt att vi sätter i en stol och kör racetaxi med den i Polen. ![]() |
||||||
1.34 skall väl inte vara nåt problem... ![]() Vi kommer iaf att försöka få dit bilen nästa år. ![]() |
||||||
Jag fotade inte så mycket... roligare å köra
![]() Fiiina Porschar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det blir bråttom att få på slicksen när solen kommer fram... ![]() Åhhh... jag vill ha en röd Porsche ![]() ![]() eller kanske en blå.... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Fina bilder!
Som sagt 5g fram och 3 bak var väl inte optimalt tror jag. Kör nu på 3 fram och 2 bak, ska prova det på ringen, samt på challenge med r-däck slutet på månaden , ses vi då killarna ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Håller med. Efter första gången var jag inte alls kompis med banan. Körde ca. 1:25,50 Andra gången kapade jag ca 1,5 s och hade lärt mig rätt att åka sakta nog där det är nödvändigt samt att våga åka fort där det går. Tredje gången hade jag uppgraderat haldexen + bytt bussningar i framvagnen, kapade 0,47s vilket var min gissning och målsättning med dagen. Kan inte köra fortare nu. Min 1.23,58 körning var 99,999 felfri. Min slutfart över mål brukar vara 139 km/h +/0 = alltid samma. (250 hk 1440 kg lättad och halvtank med förare) Hoppas det blir ny bana utan 300 m rattlås nästa år. _________________ Christian Lindblom |
||||||
Jag tittade inte på mätaren där, men har svårt att tänka mig att jag hann upp i 190.. Bilen gör ju c:a 190 i slutfart på 402m med racesoppa och en roligare mapp. _________________ Mikael Hällqvist |
||||||
ojdå där gick mitt självförtroende i botten... Första gången inte kompis med banan 1,25... Jodu jag skulle hjula om jag gjorde under 1,30 ... ![]() och då har jag ändå ca 170 över mållinjen om jag inte såg helt fel _________________ Henrik Troeng |
||||||
Tittar man på tiderna så körde jag lite fortare för varje varv, delvis pga däcktryck o temp men också för att jag lärde mig bana och bil bättre och bättre. Jag är övertygad att bilen kan prestera bättre än så, därför vore det kul att nöta lite till och eliminera några av de många förarmissarna.. ![]() I stora drag det som är gjort med bilen: Motor: Starkare bottendel o vassare kammar. Original turbo och grenrör. Autronic sprut, öppet filter och 3" rör. Intercoolern är något (!) större än original.. ![]() Väghållning: HKS coilovers, de flesta bussningar bytta samt AP racing ok och skivor fram. I söndags körde jag på Michelin Pilot Sport Cup. _________________ Mikael Hällqvist |
||||||
Har du HKS camberplattor också eller är det original infästning av fjäderbenen? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (13608 totalt) |