Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Kan vi inte köra GTR ikväll? 3/11
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (3896 totalt)
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Flate skrev:
Jag kände inte av något lagg alls, eller jo lite i början av monza där jag råkade knuffa nån av banan... din kompis hängde ju ändå med rätt bra, har han kört innan ? Vi måste köra mer nånannan gång, typ i helgen kanske? Kavic nu får du se upp, jag jagar dig på ssr rankingen

Det låter bra,Jag kanske ska börja köra lite GTR i gen har inte kört på 5/6 Månader Jag måste fixa setups först, thumbs up Det är kul att köra race utan skador på

Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Kavic skrev:
Flate skrev:
Jag kände inte av något lagg alls, eller jo lite i början av monza där jag råkade knuffa nån av banan... din kompis hängde ju ändå med rätt bra, har han kört innan ? Vi måste köra mer nånannan gång, typ i helgen kanske? Kavic nu får du se upp, jag jagar dig på ssr rankingen

Det låter bra,Jag kanske ska börja köra lite GTR i gen har inte kört på 5/6 Månader Jag måste fixa setups först, thumbs up Det är kul att köra race utan skador på

Vadå fixa setups? Jag brukar bara ladda in de som följer med spelet! Går det att få bilen mycket bättre med egna setups?

Citera
mlswe
Sverige/08
Här sen Feb 2005

Nisse977 skrev:
Kavic skrev:
Flate skrev:

Vadå fixa setups? Jag brukar bara ladda in de som följer med spelet! Går det att få bilen mycket bättre med egna setups?
du kan 'få bilen att passa din körstill mer !!! kan göra ett par sek per varv

Piteå->Långträsk
Här sen Jan 2004

Kavic skrev:
Var tog alla vägen,Ber om ursäkt till den jag körde på bakifrån på näst sista varvet,Han inte stanna lol

tryck på tabknapeen så ser du vem du skickar av banan din gamla vrecker

Stockholm
Här sen Apr 2003

Tibur skrev:
Kavic skrev:
Var tog alla vägen,Ber om ursäkt till den jag körde på bakifrån på näst sista varvet,Han inte stanna lol

tryck på tabknapeen så ser du vem du skickar av banan din gamla vrecker

Hehe jag glömde det,Du vet Gammal gubbe lol.

Racingsimulatorer
Kan vi inte köra GTR ikväll? 3/11
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (3896 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande