Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (6807 totalt) |
Personligen tror jag mer på Speedster N/A. Andra alternativ är BMW Z3 M Coupé och Porsche Boxster S. Eller kanske en Fiat Uno Turbo? ![]() _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||
Jag har hort att speedster turbo har problem med kylningen vid bankorning. Den vanliga motorn tal mer stryk.
En battre begagnad lotus elise 111R med toyotaspis borde vara skottsaker. Lite dyr bara... _________________ Rickard Franklin Volvo V50 T5 -06 Yamaha FZ6-N -06 ![]() |
||
Vad tror ni om en Urquttro S1? (300 hk)
Ut med inredning in med störtbåge, styva upp karossen, byt dämpare, KW?, Sparco XL stolar, m.m. Jag scannar av marknaden både i Tyskland & i sverige. Utan resultat ännu men kanske ska man köpa en välvårdad Urquattro & sedan åka till Ace i Borås & ge Anders 60 000kr i trim? Jaja, ständigt detta sökande efter den optimala bruks/ban-bilen! ![]() Mina alternativ; Opel Speedster Turbo Porsche 964 RS Porsche 968 CS Turbo Audi Urquattro S1 Mitzu Evo IX Hmm, det är svårt det här! ![]() Mvh //Arthur _________________ Arthur Arnell |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (6807 totalt) |