Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 6258 besök totalt |
Nu tror jag du är inne på vad som är manligt ...... ![]() _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||||
Eller som Jem Marsh en gång sa till en stackars journalist som hade kört ferraris porsche lotus et al på en banträff . Nästa på hans lista var marcos. Han gick fram till Jem och sa" well your car is next on my list"
No it isn't svarade Jem" It takes a man to drive this car". _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
... Och sportbil fungerar på tjejer. Det kanske är det som är definitionen på en sportbil: "En bil som fungerar på tjejer" JohanR (varför tror ni jag flänger runt i en liten trång obekväm bil utan tak) _________________ Johan Rådlund |
||||
Close enough for rock n roll Men det finns bilar som funkar på tjejer men som inte är sportbilar.. Men det är en del i definitionen Kanske bilar som funkar på brudar men där det inte funkar med brudar i bilen....... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Ursäkta inhoppet och trådkapningen...
MEN VAD I H_VETE gör man i en F40, till vardags...I BROMMA? ![]() ![]() ![]() ![]() om jag tänker efter så verkar iofs de flesta hårda bilarna cirkulera i Stockholmstrafiken... ![]() ![]() ![]() Undrar om damen med den stackars kulturskatten i Bromma kan tänkas anställa mig som chaufför? Den skulle ventileras friskt på Bogesundsvägen dagligen. ![]() /J -> ![]() |
||||
Hon kanske tycker den är bättre att köra än grannarnas SUV:ar.
Tätheten av balla bilar har minskat utanför jobbet sen Bryant-Meisner flyttade. ![]() Nu är det mer Porsche och BMW som blandas med "terrängfordonen". _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 6258 besök totalt |