Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11397 besök totalt |
Alla tider finns under www.scram.se |
||||
Alla tider finns under www.scram.se |
||||
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
Hur tar man bort felaktiga inlägg?
||||
Tack "Humpe" för de jättefina bilderna! Det är ett litet plåster på såren. Jag är sjukt bedrövad. Lyckades bara köra 1.36.6 med en splitter ny RS4. Godnatt alltså. Har inte kunnat sova sedan dess. Thed Björk körde en 1.32 tid i ösregn med passagerare i en likadan bil. Va fan skall man göra? Finns ju inget annat att skylla på en chauffören...
![]() Det enda felet på materialet jag hittade efter närmare analys var att Michelin Pilot däcken hade haft för lite tryck i framdäcken. (Bad en kunnig däckhandlare titta på slitaget) Jag har aldrig kört dessa innan utan är van vid Pirelli. Dessutom blev jag lite ledsen att någon på min trekvartsmiljoner bil har satt ett bakdäck som är tillverkad vecka 43 år 2004. (Bilen levererades alltså med dessa däck.) Men ändå... ...vilken skit. Jag kommer aldrig komma äver det här. Men som sagt bilderna tröstar lite. snyft ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
![]() Rätt nöjd med min gamla 323a ![]() Sorry; var bara tvungen att retas lite Johan ![]() _________________ Per Stacke 323ti E36 M3 E36 |
||||
|
||||
Jag är mycket missnöjd med min tid, men det är väl bara att träna vidare. Med min gamla Elise så körde jag på 1.31.00 (gamla beläggningen), så nog borde den tiden gå att slå med min nya bil, men icke denna gång. Jag hade varit på Gotland Ring precis dagen innan denna dag (därav all smuts på bilen) och kört för första gången på bana. Den hade standard hjulinställningar och det kanske gjorde lite på tiderna. Nog med ursäkter, jag körde helt enkelt dåligt. ![]() Tack Anders för att jag fick komma. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
Kul att du ville komma. Otroligt fin bil du har förresten (en sån kommer bli min nästa projektbil. En Exige S ![]() |
||||
Sådär nu har vi äntligen fått pli på mitt användarkonto, Stort tack till moderatorerna! Rille kan du kontakta via att adda honom på msn t.ex eller maila funkar nog också ![]() Ricke_86@hotmail.com Sedan vill jag rikta ett stort tack till Mattias(Silverhajen),Stacke samt självfallet Scram! Mina bilder kommer upp lite senare idag ifrån träffen! ![]() Mvh _________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11397 besök totalt |