Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 16339 besök totalt |
Hoppsan, förlåt för att jag inte kännde igen dig. Men det var ju evigheter sedan. Inte helt lätt det där, speciellt inte för mig som redan är senil..
![]() Slänger väl med några bilder också.. ![]() Den här alfan var riktigt klockren enligt mig. ![]() ![]() Det var en riktigt kul fight mellan dessa två. ![]() Finfin GT, såg ut att vara helt fri från rost. Va mycket jobb det måste vara nerlagt på den ![]() ![]() Denna klassen är riktigt skoj att titta på, mjuka krängande bilar och relativt täta rejs med udda bilar ![]() ![]() Cittran var nog en av dagens räsigaste ![]() ![]() ![]() ![]() synd att denna härlighet inte fick ljuda ute på banan. Den rullades av precis innan start. Någon som vet varför ? ![]() ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
|
||
Dubbelpost med en 20 minuters mellanrum. Jag och datorer... Dessutom bröt batteriet i kameran just ihop, så det blir nog inga fler bilder idag.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Ryktet säger att den är till salu om någon känner sig sugen! ni kan kontakta ägaren med PM för info, (användarnamn rejsa.nu) Bon Scott, Helsingborg. eller mig om det inte funkar........... |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det är inte omöjligt att de svarta spåren man ser efter bilen läggs där och då... ![]() Apropå svarta spår. Falcon kunde elda däck han också. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ballaste racebilen alla kategorier. Att den sen måste vara rätt värdelös är ju en helt annan femma. Dessutom var den regelrätt liten inuti. hur nu konstruktörerna lyckades med det... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och så en "lyfta innehjul"-bild som avslutning. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Hmm, alltså, jag tror att de brukar gå rätt bra utomlands, vilket är helt galet. Men sedan är väl inte Knutstorp rätt bana för en sådan 2 tons pråm, heller. Synd att det inte var Henryssons egen bil, jag tror att han har lånat den av Stig Blomqvist. Annars brukar han vara en riktig flåbuse till att köra, vilket är skitkul att kolla på. Han brukar vara rejält snabb i sin Elan. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||
![]() |
||
Fast det var nästan ännu värre med den gamla bilen. Jag stod på insidan, nere i svackan och tittade på en träning för några år sen. Det såg helt overkligt ut... Det var inte en fråga om hur länge bilen orkade rita, det var en fråga om hur länge Pekka ville
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
|
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hur stor är man om man behöver en bula på taket av en XJS för att få plats? Den kanske inte var rejsigast, men den bjöd i alla fall på mest underhållning. Det var ingen jäkel som släpptes över bron frivilligt, men ändå var det utan oschysstheter. ![]() ![]() ![]() Kul att se lite nya bilar i klassen. Undrar hur en Z3 2,8 skulle klara sig? För att inte tala om en S2000? ![]() ![]() Kille uppe i backen borde han en mycket bättre bild av det här... ![]() Man vet att det kränger rejält om taket på en bil är horisontellt över det krönet ![]() ![]() ![]() Jag hörde att Paganon hade uppdaterad motor numera. Någon som vet hur? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Varma däck eller? ![]() Elisen var faktiskt om, tillfälligt på slutet. Men som sagt, Jaggaåkaren gav aldrig upp... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
||
![]() Rätt plats men fel ordning.... Undrar vad som föranlett detta? ![]() För hårda tag med den lilla engelska bilen. Kunde blivit en riktigt fin bild om jag lagt fokus rätt. Chaffisen körde racet sen med den stump som var kvar, lindad med lite tape _________________ Pär Hylander |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 16339 besök totalt |