Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18022 besök totalt |
|
||||||||
|
||||||||
Re:
Nej låt vingen sitta kvar. ![]() Vill du ändra på nåt så kan du ju alltid stripa den ![]() varför inte dakargul ![]() ![]() eller lite mer sansat, något sånt här http://www.benlevy.com/auto/show/dd1 _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Re:
Den vingen var inte nådig ![]() ![]() Tror jag hoppar över det där med Dakargul. |
||||||||
Shit va jag är sugen på att köra
![]() ![]() oj va fin den är ![]() ![]() |
||||||||
Re:
underbar bil i en underbar färg ![]() Inte funderat på att lacka midjelisterna i bilens färg? Någon som har modda i ps? Lär bli bra cleant samt byta sockerbitarna till framblinkers till klarglas liknande framljusen samt på med nyare sidoblinkers ala E39 facelift ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||
Re:
Nädu, inga facelift blinkers eller omlackerade lister här inte ![]() Den är ju redan "stajlad" ser du väl ![]() Men tack för tipsen ![]() |
||||||||
Re:
Din bil är alldeles för vacker för att "pimpas"! ![]() ![]() ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
Re:
Lackera lister???? FYYYY sånt gör man bara inte...hemskt _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
Re:
Men däremot så har jag hört från säkra källor att Pierre ska dels taksänka den men även köpa fräcka stripes ifrån Micro o tejpa runt om även möjligtvis runt backspeglarna oxå... Förresten hur gick det med den gjutna baslådan i cement????????? ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
Re:
Jag sa ju att du inte skulle avslöja nåt ![]() |
||||||||
|
||||||||
Re:
Du kan tro ![]() Ja just det, jag hade nästan glömt att jag hade en BMW ![]() Fortfarande avställd och lär inte bli påställd på ett bra tag tyvärr ![]() |
||||||||
Var och tittade till bilen idag. Startade upp den utan problem och den spann som en katt
![]() Monterade av vingen ![]() ![]() ![]() Jag står i valet och kvalet om jag ska byta in den eller inte. En sak är iallafall säker, jag tänker inte lägga ut den till försäljning på Blocket (av ren självbevarelsedrift ![]() Någon som är sugen, bra pris kompis ![]() |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18022 besök totalt |