|
Isåkare
Munsö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 402

22 Okt 2008 20:56
Kommer beställa runt om till min E30 när ekonomin tillåter.
En fråga: Är dörr rutan till E30 lika stor som orginalrutan, alltså så man kan montera den som vanligt på fönsterhiss skenan, så man kan sätta dit den och spänna fast den med fönsterhissen ?? då pratar jag om ruta utan lucka, eller är den gjord just för att limas/nitas fast ??
_________________ Rikard Gjersvold
070 511 30 73
Styrelseladamot Lazzat MK
BMW 325i -92
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

22 Okt 2008 21:09
Re:
| Isåkare skrev: | Kommer beställa runt om till min E30 när ekonomin tillåter.
En fråga: Är dörr rutan till E30 lika stor som orginalrutan, alltså så man kan montera den som vanligt på fönsterhiss skenan, så man kan sätta dit den och spänna fast den med fönsterhissen ?? då pratar jag om ruta utan lucka, eller är den gjord just för att limas/nitas fast ?? |
Rutorna är gjorda helt efter originalrutorna, och passar rätt in i lister och du kan spänna fast dem med fönsterhissen.
_________________ Morgan Staaf
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

22 Okt 2008 21:17
Jag letar efter en bakruta till en M3 E30 att malla av eller att köpa.
PM:a om någon har något.
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
Tonie Energård
Katrineholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 158

17 Feb 2009 11:32
Finns det fortfarande möjlighet till att beställa ett par rutor?
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

17 Feb 2009 22:59
Re:
| Tonie Pettersson skrev: | | Finns det fortfarande möjlighet till att beställa ett par rutor? |
Hej,
Ja, det gör det. Jag har skickat ett PM
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
Rydberg
Nyköping
Här sen Jun 2008
Inlägg: 16

18 Feb 2009 11:27
Re:
Går dett att ta fram sidorutor bak och bakrutan till amazon -66 2d?
_________________ Rickard Rydberg
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728

18 Feb 2009 23:57
BMW E36 Cupé
Pris och info rutor till en BMW E36 cupé??
M v h
// Johan
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

19 Feb 2009 21:42
Re: BMW E36 Cupé
| Sunk skrev: | Pris och info rutor till en BMW E36 cupé??
M v h
// Johan |
| Rydberg skrev: | | Går dett att ta fram sidorutor bak och bakrutan till amazon -66 2d? |
Pm är skickat till er båda
_________________ Morgan Staaf
|
snakeman
Svinninge
Här sen Okt 2008
Inlägg: 1
Ny på att skriva inlägg i forumet

19 Feb 2009 23:31
Rutor
Tja är sugen på en uppsättning till min audi v8 om det går alla rutor ca pris?
_________________ Nicklas Gullå
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

20 Feb 2009 07:19
Re: Rutor
| snakeman skrev: | | Tja är sugen på en uppsättning till min audi v8 om det går alla rutor ca pris? |
PM är skickat
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
vitascona
Sandviken
Här sen Feb 2005
Inlägg: 18

22 Feb 2009 09:00
Går det att fixa dörr, sidorutor samt bakrutan till ascona b. (två uppsättningar)ca pris ?
_________________ Henrik karlberg
..hellre avåkt än frånåkt..
|
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008
Inlägg: 631

22 Feb 2009 09:55
Jag vill ha en uppsättning till E30 2d (dörrar (med skjutlucka på förardörr), bakre sidorutor och bakruta). Är det pris enligt sidan 1 som gäller fortfarande?
_________________ Stefan Löfström
BMW 320is -90
BMWSC #719
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

22 Feb 2009 19:30
Re:
| lofstrom skrev: | | Jag vill ha en uppsättning till E30 2d (dörrar (med skjutlucka på förardörr), bakre sidorutor och bakruta). Är det pris enligt sidan 1 som gäller fortfarande? |
| vitascona skrev: | | Går det att fixa dörr, sidorutor samt bakrutan till ascona b. (två uppsättningar)ca pris ? |
PM är skickat.
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
Trozzo
Borås
Här sen Apr 2008
Inlägg: 144

22 Feb 2009 20:17
Har du till golf 2:a gti 2-dörrars, pris / st om det går bra
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

22 Feb 2009 21:23
Re:
| Trozzo skrev: | | Har du till golf 2:a gti 2-dörrars, pris / st om det går bra |
Pm är skickat.
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
Tonie Energård
Katrineholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 158

26 Mar 2009 08:51
Fick mina rutor till dörrar och skjutlucka igår, såg kanon ut. Bra och smidig leverans så detta rekommenderas.
|
airs
Kopparberg
Här sen Sep 2007
Inlägg: 101

26 Mar 2009 21:16
Sugen på rutor till e30 2d, inkl baksätesfönsterna på sidorna. utan skjutlucka om det går? Läste att man kunde fästa dom så det går att använda fönstervevarna? Hur mycket väger dom och vad hamnar pris + frakt på?
Mvh Jens Almerstedt
_________________ Jens Almerstedt
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

26 Mar 2009 23:14
Re:
| Tonie Pettersson skrev: | | Fick mina rutor till dörrar och skjutlucka igår, såg kanon ut. Bra och smidig leverans så detta rekommenderas. |
Vad roligt att höra att du är nöjd, det tackar vi för!
| airs skrev: | Sugen på rutor till e30 2d, inkl baksätesfönsterna på sidorna. utan skjutlucka om det går? Läste att man kunde fästa dom så det går att använda fönstervevarna? Hur mycket väger dom och vad hamnar pris + frakt på?
Mvh Jens Almerstedt  |
Ett PM är skickat.
_________________ Morgan Staaf
|
Klantarsson
Sollefteå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 17

28 Mar 2009 00:00
Plastisar till bmw 2002
Hallå där! Är sugen på plastrutor till min bmw 2002:a, sidorutorna fram o bak samt bakruta 5st totalt! om det inte går att lösa med de separata små ventilationsrutorna fram, då blir det ju 7 istället? Skicka pm för möjlighet o pris!?
mvh Andreas
_________________ Andreas Andersson
|
ravagliam3
Gylsboda
Här sen Apr 2004
Inlägg: 986

03 Dec 2010 12:28
Har du rutor till BMW E21 ?
_________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld
BMW Compact V8
BMW Z4 35is
BMW 118dxdrive
BMW 335i
BMW 118i
BMW X1 25e
Ulf Wiking
|
eken_steken
Här sen Aug 2010
Inlägg: 27

06 Dec 2010 19:21
kolla pm
_________________ simon dahl
|
|