| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 7 av rejsa.nu's online-liga
|
12057 besök totalt |
Är för lätt att åka fort med FWD tycker jag. Vantrivs nåt så förbaskat med FWD men ändå är jag ca 0,5-1 sekund snabbare/varv med en FWD-bil än med BMW. Därför kör jag alltid BMW, känns bättre även om det går långsammare
Jag är gärna med och kör mästerskap eller så, om jag håller måttet vill säga. Något testrace på G eller? _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
Helt rätt...
Problemet är att jag är mitt i en totalrenovering av min lägenhet puh...
Tänkte mig ett rejs på tisdag kväll...återkommer med en tråd om det. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
ok det låter trevligt....
dont let me out bara....
jo en sak till, jag försöker att lägga in setupsen i steam men när jag ska till att köra så finns dom inte där, eller e det så att det inte går att ändra när man kör online......? ngn som vet ngt om detta......
_________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||
Det fungerar om du har fått in Setupsen på rätt platts i banmappen. om du har sparat någon egen Setup i någon bana så ser du ju den där med. / Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
jo jag vet att om jag gör en egen setup å sparar den så kan jag ju använda den.....
men jag har försökt att lägga in setupsen som finns i winrar som jag fick här i forumet i respektive bana men jag lyckas då inte få till det.... men det kanske bara beror på mig, vad vet jag... hrm hrm
finns det ingen som kan skriva ner detta detaljerat så jag gör rätt.....
||
Jag gör så här, Steamapp/Din Förare mapp/Race/UserData/Din Förare mapp/Car Setups /Banan, Då funkar det för mej, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Nej du behöver inte radera några, Du kan ju ha hur många setups du vill, Lättast tycker jag är att packa upp setupsen i en mapp sedan kopiera o klistra in den du vill ha, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
men när jag klickar på Carsetup mappen så kommer alla banor i mappform upp, sen när jag klickar på respektive mapp/bana så kommer det en till lika dan sida upp med alla mappar/banor. inte förrän då kan jag klicka på respektive bana för att se att det ligger en fil där.. ska det verkligen vara så? faan att man ska behöva få gråa hår över denna problematik......
||
Låter lite mysko, Men om du har andra sparade setups i dom mapparna så ska det inte spela någon roll, Lägg in en ny där o testa, Jag kommer visserligen direkt till banmaparna när jag går in i Car Setups Det kan vara att du har lagt in hela zip mappen direkt i spelet, Då kan det nog bli lite knasigt _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Får se om man ids spela imorrn. Är så less på min gamepad, ibland vägrar den svänga vänster! Funkar perfekt i början, men när man kört 5-6 varv i racetempo slutar den fungera vid just vänstersvängar?? Så jag rekommenderar INTE att spela med Xbox 360-kontroll för PC... morr... Får lira med tangentbord istället, det verkar alltid fungera annars
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
gör som jag, kör med logitech/momo funkar klockrent........
||
|
_________________ Rickard Javanainen #18 Renault Junior Cup http://www.driverdb.com/racingdriver11109.html |
||
|
Re: steam
Ja, ungefär alla har samma problem: http://fragbite.com/?newsID=11850
_________________ Tomas Landin |
||
|
Re: steam
Japp fungerar däligt , vad värre är tycker jag att jag inte kan träna heller. Måste det känna av en server för att man ska kunna köra eller ?
/ Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 7 av rejsa.nu's online-liga
|
12057 besök totalt |