| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Filmer: Europeiska backtävlingar...även nu med DTM!
|
8226 besök totalt |
|
Re:
Inget som är bestämt i dagsläget! Har lite funderingar på Rafkos S14 motor, sugen på att höra det trevliga "vrålet" från en varvande fyra!
Annars så har jag en annan S14 motor på gång eventuellt. Går ju redan överladdade 02:or här i stan...
_________________ Tobias Sterner |
||||||
|
Re:
Fixat nu....annars så funkar det med 85.226.160.75
Btw den som vill ha lite saker att ladda ner kan ju alltid kolla in den här sidan (man måste regga sig) -->http://www.racing-underground.com<-- _________________ Nicklas Åkerlund Admin @ Compello.se VW Squareback E Automatic -72 |
||||||
|
Re:
Vet inte vad jag gör för fel, men får det inte till att funka i alla fall?!
När jag har högerklickat och ska välja spara som, så kommer det upp "An unexpected error has occurred" _________________ Tobias Sterner |
||||||
|
Re:
Ingen aning...för mig funkar det klockrent _________________ Nicklas Åkerlund Admin @ Compello.se VW Squareback E Automatic -72 |
||||||
|
Re:
Det är något mysko... Kanske har med Beta 2 som jag kör just nu. Får prova när jag kommer tillbaka till Norge i veckan! _________________ Tobias Sterner |
||||||
|
Re:
Antagligen så hade det något med Vista att göra, kör XP på den bärbara här i Norge och här funkar det!!
_________________ Tobias Sterner |
||||||
|
Re:
Bra att det funkar
_________________ Nicklas Åkerlund Admin @ Compello.se VW Squareback E Automatic -72 |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Filmer: Europeiska backtävlingar...även nu med DTM!
|
8226 besök totalt |