| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Ny race liga i gtr2!!
|
1 besök senaste veckan (8050 totalt) |
|
"gena"
nu har jag kollat repriserna från imola. jag och alla andra genar någon stans på banan. Om inte alla så 90% gjorde det i stort sett varje varv.så vi ska inte kasta sten i glas hus. men alla får tänka på sej skälv o försöka hålla 2 däck på minst kurvsen. Och nu så har vi ju dommare i spelet( stop and go). sen så är imola extremt "förlåtande". ja ja jag vet riktigt mm alla vet !! . men nu får vi gå på det här och inte tjata sönder ligan, slut tjötat! träna i stället. kör så det ryker!! o ha skoj mvh peppe_swe
_________________ peter pettersson |
||
|
|
||
|
>
Hej e det bara jag som tappar kontakten med servern för nu åkte jag ut IGEN strax efter staren så det var bara att stänga skiten . Och köpa nya hörlurar för dom åkte i väggen . Jag hoppas att ni hadde ett roligt rejs
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
Attans vad tråkigt för dig Jimpa... å Thomas... attans att det blev ras för dig, du o jag som fightades lite, vi verkade köra jämnt ikväll... jag tabbade mig ett par gånger så du kom förbi smärtfritt. Sedan höll du på att få besök i sandfållan när Lützen-dimman efter dig på rakan blev för tjock.
Jaja, det var ett kul rejs... trots att det är som någon uttryckte det... "som att hålla en blöt tvål på ett bowlingklot!!!" Så nära drifting man kan komma med dessa bilar tror jag... det går ju mer på tvären än rakt fram.
_________________ Henrik Rosén |
||
Jo, det var kul fighting. Jag har stängt av mina effekter så jag hade ingen aning om att bilen rök/gick varm... det funkade när jag testade lite tidigare i veckan.
Är Donington en jobbig bana för datorn? Det hackade lite hela tiden fast fps låg på 40-70... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Njae... det tror jag inte. Det är på långa rakan innan chicanen där brukar det kunna hacka till för mig ibland. Men något hackande eller laggande märkte jag inte av alls ikväll. Det är nog första gången! _________________ Henrik Rosén |
||
|
liga ställning !!!!!!!!!!!!! gott race killar !!
ställning ligan!! 19 Nov 2006 21:49 första liga racet !! -------------------------------------------------------------------------------- 1.SWEDE 22 P 2.SVENNE 18 P 3.AGAIN 12 P 4.BOBBAN 9 P 4.LIVERPoOLARN 9.P 5.DANIEL 8.P 6.ROBBAN_SWE 7.P 7.PEPPE_SWE 6.P 8.NISSE_977 4.P 8.PRUTTo 4.P 9.MLswe 2.p 10.kotten 1.p Jimpa the swede Martin macoy erwin ronni thomast bovar next track anderstorp sunday 6.30 (kl 18.30) mvh peppe_sweden
||
|
donington placeringar
hej igen !! jag kan ju skriva hur placeringarna blev på donington. 1.swede 2.svenne 3.daniel 4.peppe_swe 5.liverpoolarn 6.pruttp 7.bobban 8.robban_swe 9.nisse997 10.ronni mvh peppe_sweden
||
|
tränings server ??
hej. är det någon som vill hålla i trängs server i veckorna för kommande race. någon som har bra upp load. kan tex ha uppe den mellan kl 19 till kl 22.jag skulle villja ha det . men har bara 1.5 upp. någon som är intresserad. jag kan ju ha det men jag kan bara ta in ca 12 st. mvh peppe_swe _________________ peter pettersson |
||
|
Re: tränings server ??
Jag kan ha det. No problem. Kan inte garantera att den är uppe alla eller hela kvällarna dock. Jag har 100/10 Mbit så jag klarar ett gäng. Sedan vill jag gärna testa så att det funkar att hosta flera samtidigt. Jag skriver IP här i forumet. Om inget annat anges är lösen = peppes. Mitt IP är dynamiskt så det kan diffa från dag till dag. _________________ Henrik Rosén |
||
|
tid??
Jaha då va bara ja igen som undrar om vi kan starta racet 18:00 för jag börjar det där förbannade jobbet 19:00. Det blir så en söndag i månaden. Bra race annars igår synd att man inte kan lite på soppa förbrukningen bara, hadde för 42 min och tykte ja skulle räcka för depån tar ju ca 1 min med in och ut varv men icke då
_________________ Michael Larsson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Ny race liga i gtr2!!
|
1 besök senaste veckan (8050 totalt) |