Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9049 besök totalt |
Re:
Tack för de orden. Mja jo jag sysslar med lite sånt... Just nu så har jag kört denna bil i två veckor: ![]() Men jag har inte skrivit ner nåt om den ännu. Kommer inom kort. På annan webbsajt nånstans. Jag tror att den krispiga styrningen försvunnit i en massa med onödigt fläskiga kilon. Själv så upplever jag BMWn som ett riktigt bra allroundalternativ och det finns få bilar med sådan byggkänsla som BMW. Evon känns billig i inredningen. Ingen bil att gosa in sig i som en Bimmer. BMWn är den enda av dessa bilar jag vill åka långt i. Evon har vägljud så att det räcker till och blir över. Men den är klart roligast att leka med. Om det är rolighetsfaktor som gäller så är det absolut EVon du ska satsa på. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||
Importera en Nissan Stagea kanske? Finns med Skylinemotorn om jag inte missminner mig
![]() ![]() Går även o få riktigt snygg om man vill styla lite ![]() http://www.gtrclub.org/images/stagea-autech.jpg _________________ Emil Jönsson |
||
Varför inte chiptrimmad BMW 335 som ger runt 380 hk? Skjutsa ungarna till dagis, ring chefen och säg att du ska på kundbesök, dra sedan till Gelleråsen, kör skiten ur bilen och plocka upp ungarna på vägen hem!
![]() ![]() _________________ Christer Arakangas ![]() Corvette Z06 2002/Mini Cooper S 2002 7:56 BTG |
||
Re:
Ska man åka 5 i bilen så ska man inte ha en så'n larvig coupé. ![]() Jag rekommenderar 335d (med automat). ![]() det mesta (inklusive äldre M-modeller från samma firma). _________________ Jörgen Eriksson |
||
Re:
Nu ska vi ju ändå komma ihåg att detta handlaer om så långsamma bilar att de får vara registrerade för vägbruk eller hur? Kombi är ju bra då man ska dra racerbilen till banan. ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||
Re:
(Här skulle ett förstärkningsord in), men vi skiter i det. ......,du svarar ju själv på din egen fråga, trotts att du fått alla upptänkliga svar. Din lösning är, WV-buss ombyggd i Schwiets, ta den till Frankrike där du jobbar "också" och därefter till Sverige. Detta för att spara transit-pengar. Köp godis för de pengarna istället. Om familjen senare skulle öka ytterliggare i antal så har du förberett med "spare- space" i bilen redan nu. Tänk vilken skara överförskjusta "kids" du skulle ha med en pappa som är som ett barn igen och hustun skulle vara glad av att se sin gubbe med ett "smile" som slutar bakom öronen och lyriska ögon. Som du själv uttrycker det: Livet är för kort för "diesla" och "dasla" bort. Kör så det ryker!! _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Jag har PM:at dig adressen till maualen på Råttan. Där kan du hitta allt du söker. Jag har plastövertäckningen över tunneln om du behöver. Kommer från raseriråttan och skall inte in.
Betr. WV-bussen tappade jag adressen når min dator råkade ut för en "meidorkrach". Jag ska se om jag kan hitta sidan igen och skicka en kopia, om. _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Killarna som ni söker är nog dessa. De har använt en vw bus typ 1 kaross och en drivlina från en kraschad 993 biturbo
www.race-taxi.ch Mvh Daniel T Ivner _________________ Daniel Thunberg Ivner Hjälpmek Puppan Racing MINI Cooper S cab -14 VW Scirocco GTI 2,0 -83 Super Leicht(under ombyggnad någonstans i Belgien) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9049 besök totalt |