Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12172 besök totalt |
![]() opposite lock? Jajjemensan. ![]() ![]() Kolla in tärningarna ![]() ![]() ![]() Trots att jag var och kollade in HPC:s körning under större delen av lördagen var jag inte det minsta trött på ljudet i CRX:erna ![]() Ny trend på G, eller? ![]() ![]() ![]() Ursäkta suddigheten, men jag fick skjuta lite ifrån höften när jag såg vart inbromsningen vid vändningen höll på att sluta. ![]() ![]() ![]() Någon dag... Någon dag skall jag sätta mig ner och läsa manualen till min kamera. Därefter skall jag släpa hit någon som kan lära mig i alla fall det mest elementära i photoshop. Just nu får jag sitta i bildvisningsprogrammet och omvandla storleken, bild för bild ![]() ![]() ![]() Vänta nu, det var väl CRX och inte CRV? ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Fräna bilder! Som vanligt härliga att kika på!
Du får gärna maila över de bilder du har på kadetten till pgeri03@student.vxu.se eller philipgeorge60@hotmail.com ![]() /Philip _________________ Philip George |
||||
Wihoo bilder! super
![]() "Ursäkta suddigheten, men jag fick skjuta lite ifrån höften när jag såg vart inbromsningen vid vändningen höll på att sluta. " Förlåt om jag skrämdes...ville bara kolla hur r-däck funkar på gräs ![]() _________________ Martin Ek |
||||
Inga problem, jag är härdad
![]() Skall försöka ta mig tid imorgon att skicka lite bilder, någon annan som vill ha? (Sa han, fullt medveten om att det skulle dyka upp åtminstone 10 förfrågningar...) _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Jag skulle bli överlycklig om jag kan få bilder på den röda crx:en som INTE försöker efterlikna en crv ![]() martin.a.claesson@gmail.com kan du skicka till om du har ork, tid och lust. _________________ Martin Ek |
||||
Vad är de här för mobbning.. CRV, haha de va rätt kul faktiskt!
Spöade iallafall de röda strykjärnet ![]() Kanon fina bilder.. önskar gärna få dem skickade till mig på mattias@nitro.se Givetvis i den mån du hinner och orkar! |
||||
Givetvis säger jag inte nej till lite bilder jag heller.
![]() ![]() Den svarta crx:en rattade jag, mail: Lambo@glocalnet.net Tack på förhand! ![]() _________________ Mathias Beijer Honda CRX VT -91 N/A-ll The Way! Honda Civic EK3-R -96/99 B18C+S80 is the shit! |
||||
Re:
Enda anledningen till det var att jag jagade fotografer ute på gräset! ![]() ![]() _________________ Martin Ek |
||||
Re:
Jo jo, då skulle du ju lånat min SUV.. |
||||
okey, då tar vi resten:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De verkar inte vara helt lätta att bromsa max med, Hondorna. Är det för att de har så kort hjulbas? ![]() ![]() Eller är det något generellt med små japanska bilar? Va fan Mäcen, du får ju snart sätta stödhjul på frontspoilern ![]() ![]() ![]() KOM IGEN, UNDER 1,40 NU! ![]() JAAAAAAAAAA! Eller...? ![]() Skall jag uttrycka det snällt kan man väl säga att bristen på r-däck bak syntes... ![]() Men kul verkar ni ha ![]() ![]() och med en sista Påssebild tackar jag för mig. Bilder kommer i mailen så småningom. Nu skall jag lyssna på Radar love som Die young radio så passande skickar ut över nätet just nu. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Frontspoilern agerar ju broms vid inbromsningarna, annars hade den tippat över. Det är en extrafunktion på min bil. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Vi ska dit på lördag igen Patrik, så skulle du vara sysslolös....
![]() Härligt med folk som vet hur man använder kameran,, du får gärna ge mig en snabbkurs! Min EOS 350D lirar inte bra ihop med mig av nån lustig anledning... ![]() ![]() _________________ Philip George |
||||
Hade det inte varit läge för en lite större vinge bak också som kom upp i vinden vid inbromsningar. Som en snikversion på Merca SLR.
Får se om tid, lust och soppanivå tanken överens-stämmer. Enda tipset jag har är att skjuta på allt som rör sig och labba med de manuella inställningarna. Då brukar det dyka upp några bilder som ser bra ut, och då får man kolla upp hur kameran var ställd då. Hmmm, VW-gänget skulle dit också... Då kan Jani Hast vara där, och då behövs inte jag, han är bra mycket bättre. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Det återstår väl att se:) Tack för tipsen dock, jag får ut o labba lite på andra saker som rör sig, så hittar jag kanske rätt inställning... _________________ Philip George |
||||
Re:
Tendrar nog att bli väldigt OT men ett fototips kanske är ok? ;-) Ställ kameran på tidsautomatik och lås sedan tiden på en lämplig slutartid. Vilken tid man väljer beror lite på hur mkt träning man har i att panorera men börja med 1/100s och höjd sedan tiden till kanske 1/60s allt eftersom du får skarpa bilder trots den längre tiden. _________________ Henrik Brosenius [url]foto.brosenius.se[/url] |
||||
Re:
OT i detta fall är klart tillåtet. Jag skall prova och se,, jag får öva lite genom att fota på hundarna när de är ute o springer ![]() _________________ Philip George |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12172 besök totalt |