Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 22551 besök totalt |
|
||||
Re:
![]() Såhär ser min ut, jättebra tycker jag! Tom så bra att någon valde att stjäla min andra dekal... ![]() ![]() |
||||
|
||||
Jag är också intresserad av tygmärke om det går att ordna.
Tror inte Magnus vill ha Rejsa märke på min bil då jag kan lite för fort i trafiken ibland.... EDIT: Skrev en ordentlig mening ![]() |
||||
Re:
Jag skulle vilja få tag på en högupplöst fil till denna dekalen. Anledningen är att jag, med Magnus goda minne, lägga med den på de hastighetskartor som vi arbetar med för Ringen. Om kartorna dyker upp någon annanstans så vill jag att rejsa.nu syns tydligt. Är det någon som har den i ett "vanligt" format och kan skicka till mig? peo.rydgren[at]gmail.com Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||||
Re:
Det här låter som ![]() ![]() ![]() |
||||
Vanligt format
Fredrik - GIF eller JPG är enklast. Jag kommer inte att behöva separara några element. Däremot kommer jag att klippa bort namndelen på dekalen. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||||
Tygmärke
Hej. Kan eventuellt fixa tygmärke om det är OK att göra dessa från rejsas sida. Hur många är intresserade? Kostnad ca 50 kr/st med namn på precis som dekalen. Skall försöka ta en bild och klura ut hur man lägger upp dem Ha det bra Fredrik _________________ Fredrik Hedberg |
||||
Re: Tygmärke
Jag är ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
1+ ![]() _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||||
Re:
Där man "gör den" själv, dvs här https://rejsa.nu/logo_sticker.asp så kan du norpa gifen som är bakgrund, dvs här https://rejsa.nu/pics/fonsterlapp.gi _________________ ![]() |
||||
Jag är mycket intresserad. Skulle passa perfa på rejsoverallen, och givetvis på studentovven också. ![]() _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||||
Jag är också intresserad. _________________ Johan Nilsson Renault Mégane Coupé |
||||
Re:
Tänkte bara kolla om du fick nåt i torsdags? PM alltså, angående dekaler ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 22551 besök totalt |