Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 16064 besök totalt |
Ja, nog var det "lite" bilder, vi vill se fler annars lägger jag in "micke mäckbilden" en gång per dygn intesomenuppafördetfårmaninteutansomenpåminnelsesådetså.
![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Tack för bilderna.
![]() ![]() Ser fram emot eventet i Finland i höst. Kul resa med kul gäng och rolig körning. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Jag har fått det bekräftat från arrangörerna att det var någon som hade betalat en ansenlig summa pengar för att se till att våra kartar skulle gå sämre ![]() |
||||
Re:
Jag har fått det bekräftat från arrangörerna att det var någon som hade betalat en ansenlig summa pengar för att se till att våra kartar skulle gå sämre ![]() För du har väl tidkortet kvar från kvalet ![]() |
||||
|
||||
Re:
Då var det du och jag som fick den bilen hela tiden. Vet du händelsevis hur stor den "ansenliga summan" var ? Ja menar, hur värdefull är man egentligen, på annat sätt kan man inte tolka det eller hur!! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 16064 besök totalt |