Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 15750 besök totalt |
Re:
Haha, det är sant! ![]() Jag kör lite bil till jobbet och så, men det kändes oansvarigt att ge sig ut på banan. Visst kan man skada andra även på väg till jobb, men det kändes ändå fel. Har varit väldigt stressad den senaste tiden med nytt jobb, ny lägenhet och så uppladdningen inför Knutan. Kollapsen kunde vara ett resultat av detta, men vi får se efter jag varit på EEG. _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Re:
Naj, håll i hatten men det blev faktiskt varken Bmw eller bakhjulsdrift. ![]() Visserligen fortfarande tyskt... 16v, sportstolar, bränslesnål och hyffsat lätt. (1190kg) Gissningar välkomna! ![]() _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Re:
Golf GTI? Kadett/Astra GSI? _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 Mini Clubman Cooper S -19 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
kadett/astra gsi? eller kanske så nytt som en opc modell?
EDIT: egentligen tror jag på en VAG modell, men man kan la hoppas lite ![]() _________________ Johannes Reinfors _______________________________________ Sharan. 1.8 T-98 för familjebruk. Pappabus/glidarn S40 2.0T.-01 |
||||
Nämen det bidde faktiskt en Astra, ingen GSi pga bränsleekonomin.
1,8 Sport 16v Ecotec. (WOW) Snorigt fint skick, fullservad och 13800mil. Den största anledningen att det råkade bli denna var priset. (Massor över till godis) Bilen känns faktiskt som ett bra objekt med (relativt) låg vikt, bra stolar och goda möjligheter till bankörning med t.ex OSC. Ny tråd kommer! _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 15750 besök totalt |