Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8370 besök totalt |
Re:
Hittade denna igår. ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Ahh... nice... tackar!
Vet du var den är tagen? Ser ut som Pflanzgarten med dom curbsen och den vita betongen innanför eller? /Magnus |
||||
Re:
Jag skulle säja Wippermann, med dubbelcurbsen. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Re:
Någon som såg/körde samtidigt en silverfärgad 9-3 SportCombi Aero som brukar hålla minst sagt "anständig fart"? ![]() ![]() _________________ /Stefan Karlsson "ordnung und sauberkeit macht qualität!" |
||||
Re:
Tänkte fråga precis det....=) Lite mer info tack ![]() Slitage? Bromsdamm? Du körde väl med PF skivor och 01:belägg!? Lutar åt samma setup för mig nästa sommar... Du kan PM:a så slipper vi OT i denna tråd _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Kul o träffa dig Snajdaren!!
Blir det bil med tak nästa gång??? Idag var det mkt folk också, om än ngt lugnare. Såg en hel del svenska bilar, men det är förvånansvärt vad fort en dag går och man missar en hel del bilar också. Fick kört 10 varv idag till beläggen tog slut i bak denna gången. Avslutade med Blank o company på Pisten ( som vanligt!!) Lite bilder.... Senior Blank ![]() Blank Junior ![]() Här stressar vi Ringtaxin!?! ![]() Nä men vad gör jag???? ![]() Polski FIAT ![]() Var det denna likbilen som efterfrågades?? ![]() ![]() ![]() Bländande, Herr Eick!! ![]() ![]() Rent A Race Car har fått nya bilar i stallet!! ![]() Denna såg väldigt lustigt breddad ut!? Nån som vet nåt mer om denna bil?? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Ja det var en trevlig helg och mycket trevliga människor!
Kul att kunna få ett ansikte på folk oxo! ![]() Bil med tak... jo man är ju lite sugen... jag har ju ett halvår på mig att försöka skrapa undan lite extra pengar och bestämma mig så vi får väl se till våren! ![]() Känns lite tragiskt att jag vet att detta var sista helgen på Nürburgring iår för mig... menmen... jag får väl sitta här och nöta varv efter varv i min racestol framför projektorn tills vintern är över ![]() /Magnus |
||||
Re:
Japp! Porschen hängde faktiskt inte med länge, den försvann snart i backspegeln... På saaben. ![]() ![]() Är inte så hemma på Porschar, vad ser vi på bilden? ![]() _________________ /Stefan Karlsson "ordnung und sauberkeit macht qualität!" |
||||
Re:
Det ser ut som en 993 GT2, eller en kopia på en sådan. Snabb Saab ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Re:
Blev det nån BTG-tid med Saaben? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Re:
Nja, klart det blev, men det var inget som nämndes eftersom det var mkt trafik och fordon. Klart att Porschen varit "något" snabbare än Saaben med jämbördiga förare + viljor, helt klart är ju bilen snabbhet en aning användarrelaterad... ![]() ![]() _________________ /Stefan Karlsson "ordnung und sauberkeit macht qualität!" |
||||
Re:
Jag antar att den Saaben inte var original direkt? Har svårt att tänka mig de tiderna annars ![]() |
||||
Re:
Provbil med V6 på 263hk iofs, men annars ~ original Aero-spec chassi och bromsar, dock RE540:or på fälgarna. Till och med ett original bakom ratten! ![]() _________________ /Stefan Karlsson "ordnung und sauberkeit macht qualität!" |
||||
Re:
okej, riktigt imponerande tid isf, är han testförare? Nu blev det visst lite OT ![]() |
||||
Re:
Mats detta har varit upp tidigare, såhär sades det då.. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Tack Gaute! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Kopia. Byggd och ägs av en norsk kille. Är en -74:a, -75:a eller något sånt (räknas som veteranbil i alla fall ![]() ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Då var man hemma igen...
![]() Ångrar mig redan att man inte hoppade på Fredrik Q ide om att ställa bilen hos honom och flyga hem för att kunna åka tillbaka i helgen igen.. Men man får glädjas åt den åkning som har varit i år, det har varit riktigt kul.. I helgen var det dock lite för mycket avstängningar så då var det tur att det var så mycket trevliga svenkar där som man kunde prata med.. Kompisen som var med fick en väldigt positiv uppfattning av ringen så jag ska tjata på honom i vinter att han ska skaffa något åkbart till våren.. Tack Fredrik för sällskapet på avslutningsmiddagen på pisten.. Du får skicka tvätt räkningen sen ![]() _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8370 besök totalt |