Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12884 besök totalt |
om uppgifterna stämmer då flertalet anmälda litar på att jag fritt från minnet kommer i håg vilka bilar alla kör:
E30M3 Köhler E30M3 Köhler E30M3 E30M3 E30 E30 E30 BMW Cup Standard E30 BMW Cup Modifierad E36M3 E36M3 E36M3 E36 Compact E36 Compact E36 BMW Cup Special E46 CSL Special R53 MINI R56 MINI Clubman Summa kardemumma: 17 st Tiden att slå: 1:19.99 ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Jo, jag vet, men han har enligt rykte en bror som borde kunna hjälpa honom ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
nu har man tvättat av byggdammet från näsborrarna och slutat
![]() ![]() pinsamt att inte ordföranden i BMW Sport Club ser skillnad på en E30 och en E36 ![]() ha det så kul _________________ Martin Skoog |
||||
Re:
Självklart vet jag vilken modell "Röda faran" är. Det gick bara lite fort när hela listan med modeller skrevs ned fritt från minnet. Övriga E30 och E36 träffade jag rätt med. 12 rätt på stryktipset är väl trots allt inte illa pinkat ? ![]()
Inte alls. Fortfarande två-tre stycken platser som ännu inte är spikade (träffavgift, svar på email etc). Listan kommer upp när allt är spikat. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Ett "laddat" (
![]() Anmälda: Johan Samson BMW Cup Örjan Carlborg BMW Cup Håkan Johansson BMW Cup Markus Johansson BMW Cup Millway-Samuel (regerande klubbmästare) Samuel Silverudd Fredric Sjöblom Johan Sjöström Tobbe Jantell med sambo Jenny Anders Nordström Jonas Sandborg Niklas orrje Tobias Geijersson Måns Ulveståhl Jani Tauriainen Fritt från minnet. Jag kommer att verifiera med listan som finns på jobbet. Försöker hålla mig borta pga semester... ![]() Ett antal av oss kommer att checka in på hotell Amigo (Emmaboda) kvällen innan. En perfekt uppladdning tillsammans med tjatter, pizza, och en pilsner ![]() Pokalövervakare Johan Sjöström blåser bort dammet från den mest hett eftertraktade pokalen i racinghistorien ![]() Eller så övar han bara på vad han planerar att göra med pokalen efter vinsten... ![]() Foto: Johan "Emmabodamästaren" Sjöström _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Kul lista ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
För den som inte har varit där på evigheter, finns det någon bra vägbeskrivning och kommer det finnas någon skylt som visar vart man ska svänga in..?
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Klubbmästare 2007 och nu även 2008: Millway-Samuel
![]() Av försäkringskäl varken sammanställer vi eller publicerar tiderna, men det finns en hel snabba ekipage i klubben. Vissa inte långt från Samuel-tider. Fullt i klass med erkänt SS-snabba gamla Hondabilar ![]() Tack alla som kom till Emmaboda och SS i stekande hetta ![]() Extra kul att vi fick med även cupbilar denna gång. Givetvis ska vi försöka erbjuda SS även nästa säsong. _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12884 besök totalt |