Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 9096 besök totalt |
Re:
Jo, det vet jag om, men den gången blev det inte fler. ![]() Jag har bara åkt ca 35 varv med Tobbe. ![]() Men det hade varit kul att få kunna köra lite mer själv bara, för att lära sig banan. Fast sen å andra sidan att lära sig den banan tar väl ett helt liv... ![]() _________________ Jenny Jörntén Medlem i Team Torup BMW 316i Compact -96 Yamaha MT-03 -06 |
||||||
Re:
...eller så får Jenny slå sambon Tobbe i huvudet, och se till att rätt person kör flest antal varv ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Det behöver jag inte göra... ![]() Jag får köra så många jag vill, så länge Tobbe slipper åka med... :woot: Edit: Eftersom Tobbe hade synpunkter på mitt inlägg så var jag tvungen att ändra det lite grann. _________________ Jenny Jörntén Medlem i Team Torup BMW 316i Compact -96 Yamaha MT-03 -06 |
||||||
Jag har helt klart saknat kinnekulle denna sommaren. Den ser jag gärna nästa år. Håller med vad som tidigare sagts att kör man knutan behövs inte sturup riktigt. Falkenberg skulle vara kul att testa eftersom den inte varit med denna eller förra säsongen.
och i mesta möjliga mån, så är det kanon om det inte blir två träffar på samma bana. Här är min kalender med mest favoriserade bana först.. Kinnekulle, gelleråsen, knutan, falkenberg, mantorp, anderstorp. (dvs så nära stockholm man kan komma utan dubletter =) _________________ Niklas Domeij BMW Club Schweden Motorsport BMW Z3 3.0 |
||||||
Re:
Det är väl det som är risken med alla inlägg att vi bara fokuserar på dom banor som ligger oss närmast rent geografiskt och kanske glömmer bort var man har som trevligast. Personligen kör jag gärna en bunke mil för att komma till en trevlig bana, har förvisso sturup runt hörnet och tyckte jag hade RIKTIGT roligt där med BMWSC i år så visst hade det varit skoj med en repris. Knutan är än så länge min ABSOLUTA favorit men så har jag inte kört på alla banor iheller. Hur det än blir så vet jag att vi kommer att ha skoj. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Tack för alla synpunkter
![]() Bankalendern är nu till 90% klar och vi beräknar ha den helt färdig förhoppningsvis tills årsmötet på Gelleråsen. Detta år är det sagt att STCC skall vara snabba med deras kalender vilket underlättar för alla andra också ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Visst, en kan du få: Premiär, Spring Break Mantorp 2 Maj 2009 ![]() Resternade kommer tills Gelleråsen, bättre att släppa något vi kan stå för än att ändra under resans gång. _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 9096 besök totalt |