Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 6625 besök totalt |
Re:
1. Fredrik Skoghag Large 2. Anton Lillsund Medium 3. Martin Öberg Small 4. Mattias Meldert (får en såklart) 2 st Small (eller medium om small är slut) 5. Johan Sjöström XXL tyvärr.. (hur många ska du egentligen ha ? med 3 inlägg ) 6. Magnus Thomé X-large (får en med såklart) 7. Kristian Hesselmark Large 8. Marcus Gustafsson X-large 9. Johan Stigson Medium. 10. Peter Wärhner Medium 11 Kenneth Lundblad Large 12. Fredrik Boivie Medium 12,5. Niklas Fagerström XL (collision) 13. Johan Persson, Large 14. Fredrik Persson, Large 15. Björn Persson 1st Medium 16. Björn Persson 1st Small 17. Björn Axelsson, X-large 18. Andreas Vindal, Medium 19. Stefan "steffe" Björklund, X-large 20. Lars Malmros xxl 1 st 21. Katarina Falkius large 1 st 22. Anders Bisting medium (eller large om M är slut) 23. Lars Falk XL 24. Niklas Falk L, typ 25. <------------------------------------------------------ Ledig plats ![]() 26. Anders Jeppsson, XX-LÅNG, typ... 27. Johan Rosenquist, 1st Large 28. Björn Grönesjö, X-large 29. Andreas Freed, XL 30. Bo Hugsén, Large, 1 st 31. Per Smitt, Large, 1st 32. Pontus oldberg, 1 st X-Large 33. Gustaf Sjöstrand, Medium 34. Tim Jurkko, 1st Large 35. Olle olsson 1st Large 36. Stefan Lindh 1st XL 37. Björn Risberg, 1 st Large 38. Bengt Svensson, 1st XL 39. Christian Wendel, 1st XL 40. Fredrik Nilsson, 1st XL _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Re: KÖP-TRÅD: Rejsaträffen 22-23/8 Sturup T-SHIRT
Vilka storlekar finns kvar Fredrik?? Så man vet om mankan sponsra er i efterhand! |
||||
Det vet jag. Large och X-Large finns! _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Jag hann inte hämta ut min > ![]() Är det någon som åker från Huddinge till Uppsala i veckan innan fredag och kan transportera ett militärtält till Uppsala ![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 6625 besök totalt |