Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 8402 besök totalt |
Re:
Ja med den vyn kan alt hända ,, ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
OBS!!! Var tvungen att ändra nästa rejs från den 21/1 till 26/1 OBS!!!
Så det blir ett rejs på måndagen och ett på lördagen samma vecka! Ni får stå ut... ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
oooh.. Tack så mkt för det. Fick inte vara med i fredags pga min som fyllde 2år, försökte förhandla in i det sista men det var bom stopp. Trodde inte att jag skulle kunna få vara med den 21a heller för då är det min tur. Så tack så mkt att det blev ändrat. ![]() ![]() _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||
Hej Racers.
![]() Jag var inte med på sista racet och det var ju olyckligt eftersom det var mitt första Race här hos er. Jag trodde att det skulle komma ett Mail ang. inloggningskod. Man lär sig av misstagen.Det är ju naturligtvis bra att man håller reda på datumet oxå ![]() Keep racing. ![]() Gerte/Gyfa _________________ Gert Pettersson |
||||
Kommer troligtvis behöva flytta på det sista loppet, Race of the Champions. Detta för att jag har en liten överraskning åt er som inte är riktigt klart ännu. Jag hoppas att det kommer bli det snart och då kommer jag ut med nyheten.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 8402 besök totalt |