Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12769 besök totalt |
Det har jag redan gjort men den hittar den varken i offline eller i multiplayer mode....
Har faktiskt bott i USA ett tag och kan faktiskt läsa engelska.. men va faan... man blir ju helt snurrig i skallen av all text som måste gås igenom bara för att lägga till en sketen fil..... herre guuuuuuud!!!!!!! _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
Brukar vara lättast om man packar upp modden/filerna i en separat slask-mapp och sen flyttar över filerna. Lättare att se vart de ska ta vägen då.
Ronnback: Ja _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Då har jag gjort fel för jag har min ligger där o det fungerar lol:bang2: ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Vart har du lagt dom Kavic? tycker at det va ett lite luddigt svar. Har packat upp dom i mappen 07 var för sig men det funkar inte ändå. _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
Re:
Jag hade tydligen lagt den både i race 07 direkt + custom skins såg jag, men nu har jag tagit bort dom i custom skins o det funkar bra i alla fall, Med andra ord ska dom ligga i race 07 mappen, Men tänk på att du kan bara köra den om du startar i EVo, startar man bara STCC så fins dom inte, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Det funkar inte för mig ändå av ngn jävla anledning... faan va trött jag blir på detta alltså.
En sak till. har nu sparat min dds fil för egen skin i mappen 07. ser då att den är 2.66 stor men huggares är bara 1.33 stor. varför är det så? borde dom inte vara ganska så lika? som sagt, faan va trött jag blir på detta _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
Re:
Har du packat upp GTL i en ny mapp o fått 3 mappar där, ?? o tagit dom 3 o lagt in i race 07 mappen ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Ha ha ha..... jag ger upp, fattar ingenting av detta...... ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
Re:
Du har ett PM från mej _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
det där beror troligen på vilket DXT-format du väljer när du sparar DDS-en välj DXT1 för bilskinn och DXT5 för fönster _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
Re:
den e klurig att hitta för han som gjort den har blivit banad lite över allt för att göra olagliga saker med spelet. men här har du: http://www.filefront.com/15168567/GT hoppas den fungerar för dig ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||
Re:
Aaah, tackar! Laddar ner nu å ska testa strax ![]() _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12769 besök totalt |