| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
STCC Funktionär Göteborg City Race och Mantorp Park
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (22529 totalt) |
|
jag kommer nog åka ner på torsdag så det kanske finns plats väntar dock på svar från folk från NÅKAB men pm nr så hör jag av mig så fort jag vet något mvh Patrik MK Scandia
_________________ Patrik Johansson Seat Toledo V5 A till B räser. |
||||||
|
Re:
Hejsan! Jag var lite otydlig där. Jag tänkte mest på boendet inte så kul att sitta där själv och titta på torsdag kväll, men jag har iofs ett par kompisar jag kanske ska hälsa på så det kan väl lösa sig. Måste dock ha egen bil då jag ska åt annat håll efteråt. Mvh / Mårten |
||||||
|
Re:
Finns folk på plats från onsdag kväll, de flesta dyker in under torsdagen så du blir knappast själv på kvällen
_________________ Stefan Örtengren |
||||||
|
Information för funktionärer till Göteborg, 5-6 juni2009-05-24 16:49:05
Här kommer information inför Göteborg city race. Helgen börjar med funktionärsmöte kl.19.30 på torsdag kväll i Kajskjul 105, samma byggnad som Race Control. (I bandepån) Direkt efter funktionärsmötet kommer räddningspersonalen att ha ett separat möte i samma lokal. Vi kommer även ha ett möte med bogseringspersonalen på fredag morgon. Det kommer att serveras mat i Kajskjul 105 kl.18.00-19.00 på torsdagskvällen. När ni kommer till banan så ska ni kontakta Daniel Cassel 0702-102597. Han kommer att hjälpa er att hitta till funktionärsboendet och funktionärscampingen m.m. För att få en bra vägbeskrivning till banan kan ni gå in på www.eniro.se på kartor och sedan vägbeskrivning. Ni ska till adressen Södra frihamnspiren 1 Göteborg. Ni som ska bo i funktionärsboendet måste ta med er liggunderlag/luftmadrass och tex. Sovsäck. Det kommer att serveras frukost, lunch o middag alla dagarna. + fika På fredag morgon kl.07.00 kommer vi att ha det stora funktionärsmötet inför tävlingen o detta kommer att ske i Kajskjul 105. om ni vill se tidschemat inför helgen så finns det på www.goteborgcityrace.se Har ni några frågor så är det bara att ringa Max Lundgren 0736-952304 Varmt välkomna till Eco drive arena! _________________ olof Johansson |
||||||
|
Nu blir man ju inte mindre sugen.
Mailade dig för att par dagar sedan olof, fick du det? Spelar inte så stor roll nu då ditt inlägg inehöll svar på alla mina frågor. |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
ja det blev lite att göra med hjullastarna, kul för oss, men inte för de vi bärgade
Samson slog världsrekord i att kroka i bilar
Kanske lägger han upp ett par av de 850 bilder han fotade? Tack MK Scandia för ett trevligt arrangemang, toppen som vanligt _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Har ett par riktigt bra jag också, kommer upp på måndag |
||||||
|
Re:
Ja ni jobbade fint.
Jag tog lite bilder på er med.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Var det lika lite publik som det såg ut på TVbilderna?
Alla ståplatsläktare verkade ju bara ha lite folk i kanterna, men vädret och nyhetens behag var ju inte som förra året iofs. |
||||||
|
Re:
Ca 20.000. Men vi som var där hade riktigt roligt . Bra jobbat Max _________________ olof Johansson |
||||||
|
MK Scandia tackar alla inblandade för ett mycket bra jobb under Göteborg City Race!
Blir långa dagar med jobb, 15-16h x 3 dgr samt bara 5-6h sömn/natt. Men nu var det färdigt för i år, vi återkommer 2010
Hälsningar Tävlingsledningen/organisationskommittén Bilder på STCC.se http://www.stcc.se/213/?tx_jmgallery Bilder hos J. Andersson http://www.jonasbertil.se/stcc09/ _________________ Stefan Örtengren |
||||||
|
ÄNTLIGEN har jag oxå fått ordning på mina bilder.
http://www.mickeolsson.net/motor_200 Notera att det finns två länkar. |
||||||
|
Re:
kommer
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
STCC Funktionär Göteborg City Race och Mantorp Park
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (22529 totalt) |