Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race6 @ Mantorp, 26/1, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3
3905 besök totalt
Hompe
Skövde
Här sen Feb 2006

Re:

Totte skrev:
Hompe skrev:
Jag e helnöjd! trots incidenterna dom ställde till det för mig så var det ett kul race! Mycket halt och svårkört! Huvudsaken e ju att man kom före torbjörn

Jag e osäker men jag tror att jag blev 2a och du 3a

Jag vet inte jag kom ju före dig i första o efter dig i de andra, vi får se hur de blir

Hälsar
Citera
Kent Karlén
Västervik
Här sen Jan 2007

Jag får vara nöjd med gårdagen trots att jag sabba ett kalasbra läge i första racet.

Under träningen hade jag sjätte tiden och tänkte att mellan 4-7 skulle kunna vara tänkbart i kvalet. Sen på utvarvet var jag nära att krasha 2 gånger. Lite nervigt när så kvalvarvet började men jag samlade ihop mig och fick till de redigt bra. bara 0,088 efter Stahre.

I första rejset kom jag iväg som trea igenom första sväng, för att sen förstöra min changs att vara med i främre ledet Jag besöker "sandlådan" direkt i T2 och faller ner till sista plats. Man blir lätt iriterad när man klantar bort en bra placering tidigt. Ja-ja bara att börja om.

Har ju tur att man inte är ensam om att göra egna misstag, kan plocka lite placeringar och hyfsar till de och slutar 7:a.

I rejs 2 kommer jag iväg bra får en liten lucka, men sen börjar jag att göra små retliga missar och Robin smiter förbi. Efter ett tag blir jag stressad av Thomas och Stahre. Jag håller dem stången ett tag vilket gör att Robins försprång växer.

Till slut missar jag och båda får fri väg, jag hakar på så gott jag kan och slutar 4:a.

Kent

Blue Flag Racing team
SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a
RD TCC mini 2007 - 10:a
RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a
Citera
Gyfa
Enköping
Här sen Dec 2008

Hej och tack förigår.
Mitt första Race med er i en E46-Skolbuss kan man väl kalla den shopping-Racern . Roligt var det med en del problem som följd.
Första Heatet startade 8 el 9:a kom iväg hyfsat i starten tog det väldigt lugnt för att inte skapa något kaos i mitt första Race. Gick in i Parisekurvan på 3:an (annars 4:an ) då börjar det smålagga och vips så var jag i gräset på INsidan. Och sen var det en lååååång transportsträcka till målet. Jag var i alla fall inte sist 12:a av 14 tror jag).
Heat 2 Nu j-lar ska jag inte mesa på 3:an tänkte jag. Det blev ganska rörigt i pariskurvan men jag var med i trändselen. MEEEEn på väg mot chikanen före flygrakan Slutar min ratt fungera Det går inte styra Gasa Bromsa och innan jag hinner trycka på Esc-knappen på T-bordet körde jag (Bilen) rakt in i dörren på en bil. Där slutade min Premiär tävling ( Nya drivrutiner är idag uppdaterade )
Det var i alla fall roligt. Jag följde den rafflande striden via Monitorn och det var en härlig fight och se Grattis till podiet
Vi ses absolut till nästa Race på Lördag.
om inte alla bilar är upptagna byter jag gärna ut skolbussen till vad som hellst
Keep racing Gyfa/Gerte

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Resultatet upplagt i Resultatråden...

Team Swedish Racing Mates
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator