Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8795 besök totalt |
Re:
![]() ![]() Nu har han ju chassi och nya däck, jag förväntar mig låga 8:or ![]() |
||||
|
||||
Softar nu på Sport Am Ring
Har kört 15 varv, varav en hel del nästan helt fria. Oförskämt lite bilar ute på banan och inga olyckor eller avstängningar alls hittills!!!! Grymt bra. Sol, 25 grader varmt! ![]() ![]() Patrik o jag var bland de fem första bilarna imorse ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Låter oförskämt trevligt, hoppas bilen funkar bra, frågan man undrar, vad stannar klockan på så här långt? ![]() Ha en fortsatt skön helg ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
Finns det något ord för AVUNDSJUK^100? Fattar dock inte varför Patrik kör utan box. Borde ju kunna prestera rökartider med sådana förhållanden. Slå honom på fingrarna från mig ![]() |
||||
Fick rapporter om mycket fina förhållande på lördagen. Fick oxå tyvärr rapporter om att min gamle CSL står med motorhaveri
![]() Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
|
||||
|
||||
Patriks strömkabel var av, så han körde ju med min....tills jag kom
![]() Nu har han den igen...så sms du honom imorrn igen ![]() Tyvärr Houke o HTR, så är det fallet.....men grabbarna hade skitkul i en hyrd Fiesta idag ![]() Idag var det ngt mer trafik, och framförallt få varv med det där flytet liksom. Ofta inbromsningar, och många bilar i Brunnchen etc... men ack så roligt. Hade ett riktigt kul varv jagandes Patrik ![]() Den där Peugotn tror jag hade snurrat i Bergwerk o stod dold i utgången då en Z4 kom indundrande i den....med brand som följd...illa.. ![]() De svenskar ni ser på bilderna här var i princip alla svenskar där!! Några till som inte fastnat o en del i Swiftarna ![]() Själv är jag lite avis att jag inte kunde stanna längre, men grymt tacksam att lördagen blev en sån vinstlott. Tur man har öron för att stoppa leendet ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Jag som trodde han försökte mörka en sub 7.40 varv ![]() ![]() Så den gamle röde lyckades jaga en relativt ny tysk superbil ![]() ![]() Är mms:et jag fick officiell eller inofficiell information? ![]() ![]() |
||||
Re:
Borgar väl för 7.35 utan problem om tillfälle ges, eller? ![]() ![]() |
||||
Re:
Imponerande ![]() _________________ Henric Hägglund |
||||
Re:
Jag är långt efter men Patrik släpper av ibland o låter mig få jaga lite....kul, man hittar mer fart så .... 8.09.9 fick vi till.....Bergwerk är i princip avspärrat o lite trafik....mkt nöjd. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8795 besök totalt |